Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, December 30, 2010

erkkkk

Mungkinkah Terjadi 
by spider

Seringkali hati bertanya
Tiap saat kita bersama
Sampai bilaku harus memendam rasa

Tak pernah aku merasai
Bibir terkunci
Jiwa bergelora rasa tak percaya
Adakah ku bermimpi
Mimpi di siang hari

( korus )
Dirimu... telah lama ku nantikan
Wajah yang bermain
Di mimpi-mimpiku
Hidupku.. kini bagaikan penjara
Tanpamu di sisi tak bermakna oh..oh..

Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai
Harapanku
Selama hayat dirimu tetapku sanjungi


aduuhh...
mungkinkah ker dear..
ermmmm..
hanya mampu berserahhh..
awak...pahami lirik nie yek

< ePPy 2gether >


Wednesday, December 29, 2010

....tanpaMu....


Cinta Matiku by Sixth Sense

Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu


Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku


Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

ermmm...gile ako kalo dia tnggalkan ako
tak mampu ako hidup tanpa dia
kalo takdir menetukan dia bukan bersamaku
ako tetap akan tggu dia smpai nyawaku tiada nadi
hanya dia yg mampu wat ako bahagia sepnjg hidupku..

*_* epPy 2gEther...

Sunday, December 12, 2010

...gone..???

ntah ler..
ako pon tak tau nak kata pe
yg pasti ako ngan dia dah takde
what??
ako tak leh TRIMA KENYATAAN lahhhh
ermmmm
tolong ler..
arghhhhhhh!!!!!!!

KEMBALILAH
AMY MASTURA

Kasihku usia sudah cintamu
Cinta yang kudamba selama ini
Mengapa kau biarkan terjadi
Rasanya ku tak percaya semua ini

Aku masih menyayangimu
Dan tak ingin semua berlalu
Bila mungkin engkau kembali
Kembalilah
Kembali padaku
Seperti waktu yang dulu
Bermanja kita berdua
Hanya engkau yang mengerti
Tentang aku

Ku rasa hari-hari sepiku
Tanpa canda tawa bersamamu
Katakan apa salah diriku
Yang selalu tulus setia kepadamu

Aku masih menyayangimu
Dan tak ingin semua berlalu
Bila mungkin engkau kembali
Kembalilah
Kembali padaku
Seperti waktu yang dulu
Bermanja kita berdua
Hanya engkau yang mengerti
Tentang aku

Ku rasa hari-hari sepi
Tanpamu....disisiku..

TOLONG LER KEMBALI PADA SY........

=(

HANYA MILIKMU
ANUAR ZAIN


Aku tak salahkan hatimu,
Bila harap itu tak ada,
Tak relakan bila terjadi,
hanya waktu yang tentukan.

ku ingin kuatkan hatimu (setiamu),
Yakin ku hanyalah milikmu,
Besar cintaku tak berubah,
Walau kini rasa itu luluhkan hatimu.

c/o
Ku hanya milik mu,
Coba kau rasa yakinnya hatiku,
Meski kau tinggalkan,
Masih ku milikmu,
Mengertikah bila cinta ini,
Tak akan pernah sedikit pun pudar,
Selain untuk mu (untuk mu).

Ku harapkan hanya padamu,
Ketulusan ini nanti kan ku jalani,
Tetap ku milikmu,
Mengertikah bila cinta ini,
Memang tak pernah sedikit pun pudar,
Selain untuk mu.

.

SY YAKIN NGAN PERASAAN SY TERHADAP KAMOO




Tuesday, December 7, 2010

.....Pergilah....


hye all..
lately ni ako suka post lirik lagukan
pastu seme lagu cam tacink2 plak..
awat ekk?ako tgh tacink ker??
ntah ler...
maybe...kot
tp tu ler hakikatnyer...
ako leh tipu korang seme
tp ako tak mampu nk tipu diri ako sendiri...
yg pasti...........
ako hanya mmpu tersenyum diluaran 
namun hakikat didalam.....
hanya DIA yg lbh tahu......

Pergilah Sayang 
by korie n ella
Indah terasa bila cinta tercipta
Memadu kasih janji bersama
Bersama-sama melafaz kata cinta
Gurau senda dan tawa berdua

Tapi kini semuanya kenangan
Kau pergi tanpa pesan

Mana janjimu yang kau lafazkan dulu
Hidup dan matimu bersamaku
Rela kau pegi walau hati disakiti
Biarkanlah aku sendiri

Airmata menjadi penawar
Akanku simpan semua jadi kenangan oh... oh... oh...

Pergilah kasih, pergilah sayang
Tinggalkan aku (pergilah sayang)
Biarkan saja kenangan berlalu
Antara kau dan aku
Pergilah sayang

terlalu byk kenangan antara kita  berdua
namun hakikatnya
ako masih laei tidak  menghargai  dirimu
ya..e2 juga ler ayat yg pernah  kamu katakan padaku
ako sedar ako terlalu memaksa  dirimu
tp yg pasti dlm hati ini sgt kecewa
hanya dirimu yg mampu membuat ako bahagia selamanya..

eppy together???


Thursday, December 2, 2010

...tolong pahami...



Lirik Lagu : Republik - Hanya Ingin Kau Tahu
Hanya Ingin Kau Tahu

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
ow wooo wo wo wo

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
ow wooo wo wo wo wo wo wo wo wo


>eppY 2geTher<.....


Wednesday, December 1, 2010

.....hati yg kau sakiti....



HATI YANG KAU SAKITI (ROSSA)

Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku 
Karena kini kau telah membaginya 
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu 
Karena hatiku slalu kau lukai 
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
Ku menangis... membayangkan 
Betapa kejamnya dirimu atas diriku 
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya
Ku menangis... melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku 

Harus slalu kau tahu 
Akulah hati yg telah disakiti
Ku menangis...
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yang telah....
Kau sakiti...

ermmm...eppy 2gether???

Thursday, November 25, 2010

11/11/2010



akhirnyer terjawab jugak
thanks awak sbb bg sy jawapan
sy tak der benda nak cakap pe laei
sy rasa awk pon dah tau pe maksud sy kan
sy dah bgtau awal2 laei kan
bila dah terjadi maka sy harap awak mengerti
maafkan sy
mmg bkn ini yg sy nak kan
tp awak wat kita rela melepaskannye
kalo awak cakap awak tak rela
tp kenapa biarkan semenyer terjadi??
sy tak paham
mmg sy tak paham
yg sy paham...awak lupa akan peringatan sy tu..
trima kasih byk2 bg sy peluang
sy hargai sgt2.....

....im not in eppy mood....


Wednesday, November 10, 2010

...BENGANG..!!!!

MMG AKO BENGANG..
ADA JER ALASAN KAN
DAH JANJI OR BG IDEA TP TUP2
ADA JER HALANGAN...
SUDAHHHH ARRR...
G MAMPOS NGAN AKO PASNI
TAK PAYAH AMEK KISAH LAEI SAL AKO K!!
SUKA KAN KALO GADO NGN AKO KAN..
FINE!!!!
AKO KO GADO
DIA KO LAYANKAN JER KAN...
DR ARI TU LAEI AKO PERHATIKAN....
BAGUS LER...
TIME AKO MARA...PANDAI KO NAK MAEN AYAT KAN
TP TIME KO MARA...APA AKO CAKAP SEMENYER TAK BETUL....
KO JER YG BETUL....SO SKRG APA KO WAT TU BETUL LER EKK..
ALSAN 'MLS NAK GADO'..OK..AKO DAH FAHAM KAREKTER KO..

...................................................................................................................................................................

Friday, October 29, 2010

..tergolek laei...



waaaa..
sakitnyeeeee
ako tergolek n mencium jalan tar tuk kali keduanye
aduuiiyaii
kali ni bukan sbb ada org hit ako
tp ako yg sendiri jatuh
ermm dah nasib bdn kot
ni mesti sbb tyr2 moto kesygn ako nie
adooiyaaiii..
kali ni nye drh bole tahan byk laei dr first excident
agak byk ler jugakkk
meleleh2 smpai kena moto ako gak,bju n suar ako...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
sakitttttt.....pedih bila kena airr...
tp hidung ako masih laei mancung kalo tgk dr tepi yek...sekian..hahahhaa
................


=(  eppy 2gether...

Wednesday, October 27, 2010

...waaaaaaaaaaa!!!!!!!!!



mennncciiiiiiii...
key chain turtle ako hilang
dah ler member yg bg
beli kat seberang tambak lak tu..
sorri beb..
wa tercicir ler ....
hhuhuhuhuh
hopefully jumpa blk wpon rasanye tak mungkin kot...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


=( ....




Tuesday, October 26, 2010

.Salam Takziah...

Salam....

Salam takziah ni ako tujukan khas wat family arwah AYAH WE atas pemergian beliau..
ayah we merupakan abg sulung kepada ayahku...
semoga rohnye dicucuri rahmat..
amin...

AL-FATIHAH...


02031946 --> 24102010

=( eppy together...

Sunday, October 24, 2010

...again....


Ku Ingin Selamanya

by ungu

cinta adalah misteri dalam hidupku
yang tak pernah ku tahu akhirnya
namun tak seperti cintaku pada dirimu
yang harus tergenapi dalam kisah hidupku

Reff: 
ku ingin slamanya mencintai dirimu
sampai saat ku akan menutup mata dan hidupku
ku ingin slamanya ada di sampingmu
menyayangi dirimu sampai waktu kan memanggilku

ku berharap abadi dalam hidupku
mencintamu bahagia untukku
karena kasihku hanya untuk dirimu
selamanya kan tetap milikmu

di relung sukmaku
ku labuhkan sluruh cintaku
di hembus nafasku
ku abadikan sluruh kasih dan sayangku


haahhh
lirik lagu ni baru betul ako tujukan pd si dia..ehem ehem..
awak...lagu ni tuk awak ekk...
sy syg sgt kat awk...
awak tau kan.....
('',)

..eppy 2gether..



...MAAF....


MAAF - radja

bila aku salah kau tolong maafkanlah
aku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

aku ingin selalu bersamamu
walau senang,
walau kita susah

ref

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


dear....
dgr lagu ni bila u marah kat i ekk
hehehhee
love you dear..


*member ako nye lirik bg kat kapel dia...tak der kena mengena ngan ako ekk..*


*-*eppy 2gether..




Wednesday, October 20, 2010

...20.10.2010..

salam semua..


ari nie cam besh jer kan..tgk tarikh jer macam besh sgt kan..bukan nye pe..ari ni ako sambut VALENTINE ako..hehhee..walaupon bukan tarikh yg salu korang tahu tu,tp bg ako ni lah tarikh keramat bg ako,...kenapa??mestiler ada sbb nye..hehe..tp biar ler jadi rahsia antara ako ngan dia...
slama sethn ni...byk kisah suka duka kami bersama...ako rasa tenang bahagia aman makmur sgt..hehehhe...


dear
thanks sbb sudi jaga i selama ni.
i happy sgt bersama u.
tak terucap dgn kata2,tak terluah dgn ayat yg fantastik kebabom
tp yg pasti
u wat i rasa bahagia sgt.
maaf kalo kekurangan i wat diri u tak selesa or kadang2 tu i merimaskan u,
tp jauh di sudut hati i,
i salu inginkan u rasa happy,bahagia bila bersama i
i tak mampu berikan wang ringgit
hanya kasih syg n cinta i tuk u saja yg mampu i berikan.
thanks sgt2 sbb sudi berikan ruang tuk i menumpang kasih dgn u....
i love u so much....


hehehe...tu bkn ayat ako tau..
ayat mmber ako..ako tlg postkan jer..
apa2 pon...bukan kisah dia yg nak ako selitkan (walaupon dah terselit pon)...
tp kisah tarikh ari nie...20.10.2010...
walaupon ia hanya sekadar angka..
tp bagi ako...
tarikh sebegini ler yg salu org nanti2kan...


ok ler..pada sesiapa yg menyambut hari penting dlm hidup dia ari nie..
ako harap korang semua bahagia tenang bersama mereka yg korang sayangi tu yekk...


ok ler..
wa chow dulu..
adios amigos..\astalavista..bebehhh..


....





Saturday, October 9, 2010

...sajer jer nak gtau....


Dia Miliku

-Yovie Nuno-

Semula ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku
petanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi

Dia untukku bukankah dulu pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku


Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Lihatlah nanti lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya


Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh

Kusarankan engkau mundur saja

Dia untuk aku
Bukan
Dia untuk aku


hehhe..
awak!!
ingt tau..
awak milik sy...
pada sesapa yg nak try,
di sarankan jauhkan diri anda yek
coz hati dia   dah ada hati ako...
lalalalalala.......


*-* ePPy 2gETheR *-*



Tuesday, October 5, 2010

..merinduimu..

aduhhh..
rindu ler plak...
ako cuti lama...
payah nye nak tahan rindu
macam 'separuh jiwa ku pergi' jer ni...
tanpa dia..
hilang arah ako..
kalo ada dia plak..
asek nak gado jer..hehhee
tp ako tak kisah..
org cakap,
kalo gado2 ni
sbb dia syg kat kita..
so ako suka gado2 ni
tp ako tak makan gado2 ekk
hehheeh...

...p/s...
     awak
     saya windu ler kat awak..
     bila agak2 nye nak jumpa ekk??
     huhuhuhu..

*-*..eppy together..

Saturday, October 2, 2010

..Percayalah SAYANG...

Pastikan Siti Nurhaliza



Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran


Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya



(Chorus)

Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling


Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu



Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

dear..
percayalah..
mmg lagu ni sesuai ngan relationship kita sekarang nie.
i tak pernah pon tuju kan lagu ni pada sesapa.
mmg i minat lagu ni..
n i yakin,
lagu ni lagu tuk kita juga.
so pliz..
jgn wat spekulasi yg tak tentu pasal .
tnya betul2..
jgn tnya sekerat jalan
i tak tipu u
i cakap yg benar..



.......



Monday, September 13, 2010

...menunggu...

by AKIM 

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu




Chorus

Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu



Ulang Chorus


Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu





ye...ako mengharapkan sesuatu akan terjadi
adakah ako masih milik dia?
adakah dia masih mahukan ako?
persoalan demi persoalan berlegar2 di kotak fikiranku
yang pasti....
dia  telah pergi tinggalkan ako dlm kegelapan...
ini kah destinasi kami???
hujungnye tak seindah mimpi
hanyalah igauan ngeri..

bisikan hati nurani seorang rakan...







Friday, September 10, 2010

...hari kedua...

hai again.....

hari ni hari kedua,merupakan hari raya yg pertama  ako ke umah dia...dia still tak de kat umah...gelap laei...ako ni bodoh ker??dia dah bgtau ako yg dia tak der kat umah coz blk kg tp naper ako ni degil sgt ekk..ntah ler...ako mmg degil..keras kepala..mayb sbb ako masih laei tak leh nak trima kenyataan..ya....mmg ako tak leh trima laei kenyataan yg kita dah berpisah...aduuuuhhhhhhhhhhhh....ako tak mampu ler beb..sungguh...kali ni ako serious tak mampu nak lupakan kenangan yg kami lalui bersama...

tadi, time blk n otw ke umah dia ako hampir kena langgar ngan teksi...perghhh naek ke kepala darah ako...ako pon tak tau apa yg ako pk kan time merempit td...ingatan ako hanya pada c dia...stat 8 ari bulan tu ari ako dah tak tentu arah bawa moto...kalo ako yg tak kena langgar,mesti ako yg nak langgar org...adoiyaiii...kenapa lah ako jadi macam ni...kuat betul penangan CINTA ako kali ni..

setiap kali ako ingt kat dia,ako pasti akan menitiskan air mata.tak tertanggung rasa rindu ako pada dia..ako tau dia pon pasti rindu kat ako jugak..tp kenapa ler dia nak seksa diri dia tuk org laen sedangkan kebahagiaan dia ada pada ako...betul ker ada pada ako?kalo betul,kenapa dia wat macam ni kat ako????KENAPA???

''tolong ler dear..jgn laei seksa diri u...u sendiri tak bg i seksa diri i tp naper u wat cam tu pada diri u plak....its not fair,right.....u tak happy,jgn wat2 happy..u tak suka,jgn wat2 suka...plis dear,like i told u before...we need each other...org laen pon tak kan bole bahagiakan kita berdua...hanya u ngan i jer boleh bahagiakan diri masing2...n u know how much I LOVE U,right....so plis do understand my feeling towards u...''

coretan hati seorang sahabat......



Thursday, September 9, 2010

...Sang Mantan...

''akulah sang mantan....mana janji manis mu...mencintaiku sampai mati......''

ermm...nape ni seme terjadi pada diriku...ako tau ako bukan manusia sempurna di matamu..
ako hilang arah tanpa mu...mlm tu ako hampir xcident mujur ako sempat mengelak..kalo tak...arwah kot..pastu..blk dr keje td pon hampir laei nk kena ngn kete yg byk bagai kat puchong tu..maklom ler,ramai nak blk kg kan..huhuhu..sok dah raya...ako masih sendirian...duduk di sini tanpa ada yg menemaniku..sayu,sedih..bukan sbb ako tak dapat blk beraya..tp sbb org yg ako syg PERGI tnggalkan ako..
tak keruan ako jadinye..apa yg ako wat,mana ako pergi...ako terbayang wajah kesayangan ako tu...mana mungkin ako leh lupakan dia..terlalu byk kenangan yg kami lalui bersama...adakah itu yg dinamakan KENANGAN TERINDAH???tp kenapa ako rasa bukan yg terindah bgku...ako rasa terlalu pahit untuk ako laluinya..tanpa dia di sisiku laei,jiwa ako kosong..melayang tanpa ada arah tujunya..mana tak nye...selama inilah dia penawar rindu buat diriku,dia lah 'alarm' tuk ako bangkit g keje,dia lah org yg concern tentang ako....tp skrg ni????semua itu dah lenyap dlm hidupku...tersentap dgn kata2 akhirnya..bagai halilintar jantungku ditusuk-tusuk..
apa yg patut ako wat sekarang???ketawa guling2 ker???ermm....kalo dia terseksa ako pon terseksa gak...sekian lama ako impikan ingin bersama dia..tp itu semua hanya khayalan ako rupanye...

hari raya thn ni tak der erti apa2 bg diriku....

Wednesday, September 8, 2010

Salam AIDILFITRI






kemaafan dipohon....

untuk setiap kata yg tak terjaga..

hati yang penuh prasangka..

janji yang tak dikota..

kesalahan yg sengaja..

khilaf yg tak dijangka..

~SaLAm aIDiLfiTri~


...ePPy 2geTHer..



Sunday, August 29, 2010

...setahun sudah berlalu...



Angah
setahun dah berlalu...
cepat sungguh masa bergerak..
tak sedar setahun yg mendatang
tp ingatan terhadap angah masih dlm ingatan

hanya iringan doa yg dapat kami berikan di sini
semoga angah berbahagia di sana hendaknya
Amin...



.....ePPy 2getHer...