Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, October 29, 2010

..tergolek laei...



waaaa..
sakitnyeeeee
ako tergolek n mencium jalan tar tuk kali keduanye
aduuiiyaii
kali ni bukan sbb ada org hit ako
tp ako yg sendiri jatuh
ermm dah nasib bdn kot
ni mesti sbb tyr2 moto kesygn ako nie
adooiyaaiii..
kali ni nye drh bole tahan byk laei dr first excident
agak byk ler jugakkk
meleleh2 smpai kena moto ako gak,bju n suar ako...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
sakitttttt.....pedih bila kena airr...
tp hidung ako masih laei mancung kalo tgk dr tepi yek...sekian..hahahhaa
................


=(  eppy 2gether...

Wednesday, October 27, 2010

...waaaaaaaaaaa!!!!!!!!!



mennncciiiiiiii...
key chain turtle ako hilang
dah ler member yg bg
beli kat seberang tambak lak tu..
sorri beb..
wa tercicir ler ....
hhuhuhuhuh
hopefully jumpa blk wpon rasanye tak mungkin kot...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


=( ....




Tuesday, October 26, 2010

.Salam Takziah...

Salam....

Salam takziah ni ako tujukan khas wat family arwah AYAH WE atas pemergian beliau..
ayah we merupakan abg sulung kepada ayahku...
semoga rohnye dicucuri rahmat..
amin...

AL-FATIHAH...


02031946 --> 24102010

=( eppy together...

Sunday, October 24, 2010

...again....


Ku Ingin Selamanya

by ungu

cinta adalah misteri dalam hidupku
yang tak pernah ku tahu akhirnya
namun tak seperti cintaku pada dirimu
yang harus tergenapi dalam kisah hidupku

Reff: 
ku ingin slamanya mencintai dirimu
sampai saat ku akan menutup mata dan hidupku
ku ingin slamanya ada di sampingmu
menyayangi dirimu sampai waktu kan memanggilku

ku berharap abadi dalam hidupku
mencintamu bahagia untukku
karena kasihku hanya untuk dirimu
selamanya kan tetap milikmu

di relung sukmaku
ku labuhkan sluruh cintaku
di hembus nafasku
ku abadikan sluruh kasih dan sayangku


haahhh
lirik lagu ni baru betul ako tujukan pd si dia..ehem ehem..
awak...lagu ni tuk awak ekk...
sy syg sgt kat awk...
awak tau kan.....
('',)

..eppy 2gether..



...MAAF....


MAAF - radja

bila aku salah kau tolong maafkanlah
aku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

aku ingin selalu bersamamu
walau senang,
walau kita susah

ref

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


dear....
dgr lagu ni bila u marah kat i ekk
hehehhee
love you dear..


*member ako nye lirik bg kat kapel dia...tak der kena mengena ngan ako ekk..*


*-*eppy 2gether..




Wednesday, October 20, 2010

...20.10.2010..

salam semua..


ari nie cam besh jer kan..tgk tarikh jer macam besh sgt kan..bukan nye pe..ari ni ako sambut VALENTINE ako..hehhee..walaupon bukan tarikh yg salu korang tahu tu,tp bg ako ni lah tarikh keramat bg ako,...kenapa??mestiler ada sbb nye..hehe..tp biar ler jadi rahsia antara ako ngan dia...
slama sethn ni...byk kisah suka duka kami bersama...ako rasa tenang bahagia aman makmur sgt..hehehhe...


dear
thanks sbb sudi jaga i selama ni.
i happy sgt bersama u.
tak terucap dgn kata2,tak terluah dgn ayat yg fantastik kebabom
tp yg pasti
u wat i rasa bahagia sgt.
maaf kalo kekurangan i wat diri u tak selesa or kadang2 tu i merimaskan u,
tp jauh di sudut hati i,
i salu inginkan u rasa happy,bahagia bila bersama i
i tak mampu berikan wang ringgit
hanya kasih syg n cinta i tuk u saja yg mampu i berikan.
thanks sgt2 sbb sudi berikan ruang tuk i menumpang kasih dgn u....
i love u so much....


hehehe...tu bkn ayat ako tau..
ayat mmber ako..ako tlg postkan jer..
apa2 pon...bukan kisah dia yg nak ako selitkan (walaupon dah terselit pon)...
tp kisah tarikh ari nie...20.10.2010...
walaupon ia hanya sekadar angka..
tp bagi ako...
tarikh sebegini ler yg salu org nanti2kan...


ok ler..pada sesiapa yg menyambut hari penting dlm hidup dia ari nie..
ako harap korang semua bahagia tenang bersama mereka yg korang sayangi tu yekk...


ok ler..
wa chow dulu..
adios amigos..\astalavista..bebehhh..


....





Saturday, October 9, 2010

...sajer jer nak gtau....


Dia Miliku

-Yovie Nuno-

Semula ku tak tahu
Engkau juga tlah ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Pergilah kamu jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia berikan aku
petanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi

Dia untukku bukankah dulu pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku


Dia untukku bukan untukmu
Dia milikku bukan milikmu
Lihatlah nanti lihatlah saja
Biarkan aku mendekatinya


Kamu Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh

Kusarankan engkau mundur saja

Dia untuk aku
Bukan
Dia untuk aku


hehhe..
awak!!
ingt tau..
awak milik sy...
pada sesapa yg nak try,
di sarankan jauhkan diri anda yek
coz hati dia   dah ada hati ako...
lalalalalala.......


*-* ePPy 2gETheR *-*



Tuesday, October 5, 2010

..merinduimu..

aduhhh..
rindu ler plak...
ako cuti lama...
payah nye nak tahan rindu
macam 'separuh jiwa ku pergi' jer ni...
tanpa dia..
hilang arah ako..
kalo ada dia plak..
asek nak gado jer..hehhee
tp ako tak kisah..
org cakap,
kalo gado2 ni
sbb dia syg kat kita..
so ako suka gado2 ni
tp ako tak makan gado2 ekk
hehheeh...

...p/s...
     awak
     saya windu ler kat awak..
     bila agak2 nye nak jumpa ekk??
     huhuhuhu..

*-*..eppy together..

Saturday, October 2, 2010

..Percayalah SAYANG...

Pastikan Siti Nurhaliza



Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran


Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya



(Chorus)

Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling


Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu



Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

dear..
percayalah..
mmg lagu ni sesuai ngan relationship kita sekarang nie.
i tak pernah pon tuju kan lagu ni pada sesapa.
mmg i minat lagu ni..
n i yakin,
lagu ni lagu tuk kita juga.
so pliz..
jgn wat spekulasi yg tak tentu pasal .
tnya betul2..
jgn tnya sekerat jalan
i tak tipu u
i cakap yg benar..



.......