Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, September 13, 2010

...menunggu...

by AKIM 

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu




Chorus

Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu



Ulang Chorus


Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu





ye...ako mengharapkan sesuatu akan terjadi
adakah ako masih milik dia?
adakah dia masih mahukan ako?
persoalan demi persoalan berlegar2 di kotak fikiranku
yang pasti....
dia  telah pergi tinggalkan ako dlm kegelapan...
ini kah destinasi kami???
hujungnye tak seindah mimpi
hanyalah igauan ngeri..

bisikan hati nurani seorang rakan...







Friday, September 10, 2010

...hari kedua...

hai again.....

hari ni hari kedua,merupakan hari raya yg pertama  ako ke umah dia...dia still tak de kat umah...gelap laei...ako ni bodoh ker??dia dah bgtau ako yg dia tak der kat umah coz blk kg tp naper ako ni degil sgt ekk..ntah ler...ako mmg degil..keras kepala..mayb sbb ako masih laei tak leh nak trima kenyataan..ya....mmg ako tak leh trima laei kenyataan yg kita dah berpisah...aduuuuhhhhhhhhhhhh....ako tak mampu ler beb..sungguh...kali ni ako serious tak mampu nak lupakan kenangan yg kami lalui bersama...

tadi, time blk n otw ke umah dia ako hampir kena langgar ngan teksi...perghhh naek ke kepala darah ako...ako pon tak tau apa yg ako pk kan time merempit td...ingatan ako hanya pada c dia...stat 8 ari bulan tu ari ako dah tak tentu arah bawa moto...kalo ako yg tak kena langgar,mesti ako yg nak langgar org...adoiyaiii...kenapa lah ako jadi macam ni...kuat betul penangan CINTA ako kali ni..

setiap kali ako ingt kat dia,ako pasti akan menitiskan air mata.tak tertanggung rasa rindu ako pada dia..ako tau dia pon pasti rindu kat ako jugak..tp kenapa ler dia nak seksa diri dia tuk org laen sedangkan kebahagiaan dia ada pada ako...betul ker ada pada ako?kalo betul,kenapa dia wat macam ni kat ako????KENAPA???

''tolong ler dear..jgn laei seksa diri u...u sendiri tak bg i seksa diri i tp naper u wat cam tu pada diri u plak....its not fair,right.....u tak happy,jgn wat2 happy..u tak suka,jgn wat2 suka...plis dear,like i told u before...we need each other...org laen pon tak kan bole bahagiakan kita berdua...hanya u ngan i jer boleh bahagiakan diri masing2...n u know how much I LOVE U,right....so plis do understand my feeling towards u...''

coretan hati seorang sahabat......



Thursday, September 9, 2010

...Sang Mantan...

''akulah sang mantan....mana janji manis mu...mencintaiku sampai mati......''

ermm...nape ni seme terjadi pada diriku...ako tau ako bukan manusia sempurna di matamu..
ako hilang arah tanpa mu...mlm tu ako hampir xcident mujur ako sempat mengelak..kalo tak...arwah kot..pastu..blk dr keje td pon hampir laei nk kena ngn kete yg byk bagai kat puchong tu..maklom ler,ramai nak blk kg kan..huhuhu..sok dah raya...ako masih sendirian...duduk di sini tanpa ada yg menemaniku..sayu,sedih..bukan sbb ako tak dapat blk beraya..tp sbb org yg ako syg PERGI tnggalkan ako..
tak keruan ako jadinye..apa yg ako wat,mana ako pergi...ako terbayang wajah kesayangan ako tu...mana mungkin ako leh lupakan dia..terlalu byk kenangan yg kami lalui bersama...adakah itu yg dinamakan KENANGAN TERINDAH???tp kenapa ako rasa bukan yg terindah bgku...ako rasa terlalu pahit untuk ako laluinya..tanpa dia di sisiku laei,jiwa ako kosong..melayang tanpa ada arah tujunya..mana tak nye...selama inilah dia penawar rindu buat diriku,dia lah 'alarm' tuk ako bangkit g keje,dia lah org yg concern tentang ako....tp skrg ni????semua itu dah lenyap dlm hidupku...tersentap dgn kata2 akhirnya..bagai halilintar jantungku ditusuk-tusuk..
apa yg patut ako wat sekarang???ketawa guling2 ker???ermm....kalo dia terseksa ako pon terseksa gak...sekian lama ako impikan ingin bersama dia..tp itu semua hanya khayalan ako rupanye...

hari raya thn ni tak der erti apa2 bg diriku....

Wednesday, September 8, 2010

Salam AIDILFITRI






kemaafan dipohon....

untuk setiap kata yg tak terjaga..

hati yang penuh prasangka..

janji yang tak dikota..

kesalahan yg sengaja..

khilaf yg tak dijangka..

~SaLAm aIDiLfiTri~


...ePPy 2geTHer..