Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, July 6, 2014

Awakk

Hai awak

Eppy besday

Ehh..tak tau lah nk ckp cam ne ni

Erkk... smoga awak diberikan kesihatan yg baek...

Eh sy syg awak...

Emmm jaga diri yek...

Eppy 2gether awak....

Thursday, July 3, 2014

Bila tiba

As salam

Haiiyooo.....

Wat pe tu....hahaha.....ooowhh erkk...
Okay je niii..

Deyyy mspeace lu cite apa ni....
Dah arr lama tak update
Bila update mcm ni lak bentuk gayanye....
Ceeyyyyy...
Hahahhahaa.....

Okaylah2...ako mintak maaf sbb lama tak update.
Bukannye pe...
Hati manyakk senanglah kawannn..hahaha
Biasalah..bila hati ada gumbira...
Maka ini blog akan jadi sarang labah2 lorr...
Tapi bila ini hati ada manyakk susah jugakk...
Maka ini blog akan sentiasa di hapdet maa..
Ala botoii kaaah kawann...hahhaa

Betuii maaa..meh wa stori siket sama lu orang arr..

Ok
Bila hati kite senang...otomatik kite akan rasa
Tersangatlahh bahagianye...
Bagaikan dunia ni milik kite kite aje...
Macam takde masalah yg sgt berat lah katakan..
Tak yah g jauh sgtlah...
Ako bg contoh kat diri ako je lah ek..hikk..
Bila time ako happy..
Mmg ako lupa seketika ttg apa je terutama skali Blog ako ni ..mmg ako akan tak de masa nk update...bunyi cam kacang lupakan kulit je kannn..
Hahhaha... lumrahlah tu beb...tgh happy kann..
Mana nak ingat yg laen..ye dokk..ngee..

Tp bila time hati ako 'terusik' maka....
Blog ni lah tempat ako lepaskan apa yg
Terbuku dlm sanubari ako ni..
Maka ni lah tempatnye yg akan ako kunjungi sokmo

So nmpak tak?? Nape ako suka post menda2 yg sedih je..jarang ako post menda2 yg happy..
Tu lah sebab musababnye ako...
Ako tak reti nk share kesedihan ako ngan orang
Tats y lah ako share tru this blog...
Bila happy ako prefer share dgn org bkn dgn alam maya...biar dorg pon rasai kegumbiraan ako..
Hahahhaa...
Alasan tak leh blah kan kan kann... 😉
Tp sebenarnye tu bkn alasan yg ako sengaja nak reka tp tu lah kenyataan hidup ako...
Ngeeeee....

Oklah .... nnty akp sambung laei ekk
Ako cuba riki masa yg sesuai tuk hapdet ek

Pape pon sempena bln ramadhan al mubarak ni
Ako nk ucapkan selamat berpuasa...
Maafkan segala keterlanjuran ako sepanjanga mengendalikan blog ako yg ntah pape ni yek..
Ako hanya insan biasa yg tak terlepas dr kesalahan
Mohon ampun maaf zahir dan batin

Semoga kite bertemu di cerita akan datang..

--<@happy2gether...