Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 20, 2014

tersentuh hati

as salam

hey uols..

ni entry ako yg kedua tuk ari ni

awat ari ni mcm ada masa je nk hapdet ek..

ok...sebenarnye tgh layan bola

tp memandangkan pasukan ako dah ketinggalan

maka ako decide nk hapdet blog ni

so...dah terjawablah persoalannye yek

hehhehee

orait...apa mendanye yg tersentuh hati ni..

oklah..tak de pape pon..cuma...

ako teringatkan coretan seseorang yg membuatkan hatiku tersentuh bagai...

antara coretan sang penulis :....

"..sayang... sejak kali pertama saya tgk wajah awk..
saya dah tertarik kat awak untuk kenal lebih rapat lagi dengan awak..
tapi..awak umpama merpati...makin dekat makin ingin terbang
..namun begitu, saya tidak pernah putus asa.. saya cuba jugak tapi
bila saya nampak mcm awk tak layan  saya pastu dgn caption
'single itu indah' barulah saya sedar siapalah saya tuk awak...
...tapi bak kata orang..bila ada depan mata tak dihargai..
bila dah tiada barulah terasa dan mencari kannnn..hihihi..
sejak 'kehilangan' sementara tu lah awak mula langkah pertama...
step by step...awak mula reply message saya, awak call saya,
kadang2 kite ber'skype' bersama... hati saya melonjak
kegembiraan hingga tak terkata...
...sejak dari tu lah jugak kita mula rapat..mula mengenali
antara satu sama laen,,berkawan dan trus bercinta.. =) ..
masih segar dalam ingatan saya bila awak ajak saya kapel...
'gelaran apa yek nk kita panggil?'
' i panggil u H..u lak nk panggil i apa??
i lak panggil u B ek... so sweet kan..bila teringat kembali..
terasa bahagia sgt kite masa tu kan...
dari masa ke semasa hubungan ni tak dapat disorok lagi..
awak pernah cakap awak tak pernah suka hubungan jarak dekat..
awak suka hubungan yg jauh..saya faham apa maksud awak..
..tapi sekarang...kita dah tak bole berjauhan kannn...
jumpa sejap pon dah terasa rindu yg teramat..
..hari makin hari..cinta kita semakin melimpah ruah..
..tak boleh nk dibendung lagi..rasa cemburu , tak selesa,
rasa takut..hilang kepercayaan mula bercambah dalam
hati masing2...ni semua terjadi kerana takut akan kehilangan..
..tanpa kita sedari sikap tu lah yg membuat hubungan kita goyang...
selama 2 tahun kite 'pisah'..saya tak pernah anggap kita berpisah skali pon..
saya anggap kita masing2 memberi ruang untuk kita 'bernafas'..
..saya sayang awak tapi saya tak dapat luahkan..
..saya rindu awak tapi tak mampu membelai..
setiap perbuatan saya lakukan..
pasti akan terbayang akan wajah awak..
semua tentang awak.. tentang cinta kita...segalanya
masa kita bersama...saya tak sanggup hadapinya lagi..
sbb ni lah yg dikatakan cinta..
kita sama2 tak mampu tolak akan perasaan ini..
oleh itu, saya harap kita jangan lagi membuang masa
dengan benda2 yg boleh membuat diri masing2 terseksa..
..sama2 tau akan perasaan masing2..
'selamat ulangtahun sayang..moga kasih kita kekal selamanya..
dari chinta hati awak...."

tu adalah coretan seseorang yang ako baca...
..ermmm..perasaan ako ngn korang mungkin berbeza
pape pon..ako tersentuh hati dengan coretan tersebut..

ehh suka ati ako lah kan nak taip pe pon..

hahahhaa

oklah...sehingga berjumpa dihari yg laen plak

ako nk layan fefeeling pas ni..

maklomlah..hati tengah kuntum mekar mekar gtu..

hahahhahahahhahahahhaha

mesti pelikkan..tp ada ako kisah..

suka ati ako lah kan kan kann..ngee





challow beteyyy..
---<@ EppY2gEtheR




Anniversary dtg laei

Haiii...

Tak de pape nk coretkan

Cuma nk gtau...

Anniversary mai laei je

Bila tu???

Ari ni lah... 20 okt 2014...😊

Kenapa??

Takde pape..saje je nk gtau..

Special sgt ker??

Op koz lah...wpon 'tinggal kenangan'...

Lor...jadi sejarah pulak??

Sejarah mengajar kite tentang kehidupan..maka tak salahkan kalo kite memperingati kisah lalu walaupon sudah jadi sejarah...

Mmmm...no komen...

Tak perlu komen...hanya perlukan doa yg terbaek saje...kan lbh baek dr komen yg ntah pape je...

Mmm..yelahh tuu..

Okay...trima kasih adois amegos...

PS-EPpy anniversary...dont say any words...hehehehe..

#eppy2gether..
#5years..
#setiaujungnafas..