Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, February 14, 2012

eppy besday

lupa lak nak wish kat adik ako yg kecik ri ni..
eppy besday afiq..
nak basikal ekk???
g cari keje dulu...hehehhee

pada adik ako yg num 3 lak..eppy belated besday gak yekk
nama nye 'yap'..
jgn nk melawan ibu kat umah tu
jaga ibu ngn apak tau..plus adik gakkkk
kakak2 lain dah jauh dr umah...hehehe

pada mereka yg di luar sana yg sambut besday gak ari ni
or bulan ni ako wish korang selamat hari lahir
smoga diri korang sukses sentiasa..
tak lupa gak pada diri ako gak...ngeee

Adakah ku sanggup???

Karena Ku Sanggup
Agnes Monica

biar aku sentuhmu berikanku rasa itu
pelukmu yang dulu pernah buatku
ku tak bisa paksamu tuk tinggal di sisiku
walau kau yang selalu sakiti aku dengan perbuatanmu
namun sudah kau pergilah jangan kau sesali

reff:
karena ku sanggup walau ku tak mau
berdiri sendiri tanpamu
aku mau kau tak usah ragu tinggalkan aku
kalau memang harus begitu

tak yakin ku kan mampu hapus rasa sakitku
ku selalu perjuangkan cinta kita namun apa salahku
hingga ku tak layak dapatkan kesungguhanmu

?????????????????????????????????????????????