Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, October 24, 2010

...MAAF....


MAAF - radja

bila aku salah kau tolong maafkanlah
aku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

aku ingin selalu bersamamu
walau senang,
walau kita susah

ref

mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


dear....
dgr lagu ni bila u marah kat i ekk
hehehhee
love you dear..


*member ako nye lirik bg kat kapel dia...tak der kena mengena ngan ako ekk..*


*-*eppy 2gether..




No comments: