Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, September 13, 2010

...menunggu...

by AKIM 

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu




Chorus

Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu



Ulang Chorus


Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu





ye...ako mengharapkan sesuatu akan terjadi
adakah ako masih milik dia?
adakah dia masih mahukan ako?
persoalan demi persoalan berlegar2 di kotak fikiranku
yang pasti....
dia  telah pergi tinggalkan ako dlm kegelapan...
ini kah destinasi kami???
hujungnye tak seindah mimpi
hanyalah igauan ngeri..

bisikan hati nurani seorang rakan...







No comments: