Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, July 28, 2012

Ketiadaanmu..




kenapa ekk...kita terasa jiwa tak tenang?kenapa yek...kita rasa cam nak mati je bila apa yg kita inginkan tak tercapai...kenapa ekk..kita selalu berfikiran pendek...kenapa yek, kita perlu teruskan hidup sedangkan kita dah rasa sgt tak perlu hidup laei...kenapa ekk..ako masih nak kan dia sedangkan dia tak nak pon kat ako laei...kenapa ek, ako kena rasai semua ini sedangkan dia?entahhh...apa ako rasa dia rasa gak ke?..kenapa kenapa kenapa???tak de jawapanlah..apa pon...berat mata memandang..berat lagi bahu ako  nak pikulnya..mungkin ini yg terbaek tuk ako n dia..tp apa yg baek tak semestinay baek..n apa yg tak baek tak semestinya tak baek...kan kan kannn...YA ALLAH, beri aku kekuatan tuk melangkah walaupon kakiku terketar2 tuk bergerak...aku mohon padaMU...YA ALLAH..DIKAU JUALAH YG MAHA MENGETAHUI SEGALANYA...amin.....


~~eppY 2geTHer~~