Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, April 22, 2011

Do something

hai peeps

nothing much to say
i just need some happiness in my life
make me happy..plisssss
tats all i need
do something 4 a  few months ni yekk
im begging u......dear

T_T eppy 2gether

Tuesday, April 12, 2011

....apa sebenarnya???...

"Andai sampainya waktu aku harus tinggalkan mu
 Akan aku berlalu bila tiba saat itu
 Tak guna kau merayu dan tak perlu menahanku
 Kerana yang berlalu kehendakmu
"


ermmm...
betul ler tu
sy dah bg masa pada awak kan
sampai 'anniversary' kita yg akan dtg nie
if awak masih ingat laei ler
sy rasa awak ingt laei tu coz awak pon dah ckap 'K'
maknanye awak paham akan maksud sy kan
so pas ni sy tak kan sebut laei
sy hanya tunggu dan perhatikan shj
hingga sampai waktunya dtg
dan sekiranya masih laei keputusan tak berganjak
sy kena akur dgn keputusan yg awak berikan tu...

'sy harap sy akan dpt keputusan yg bagus'

.....ePPy 2getHer...

Wednesday, April 6, 2011

kenapa

sejak2 akhir ni..ako kehilgn kasih syg seseorg..
ako tau ako tak mampu melalui kehidupan ako seperti biasa..
ako dah cuba tp ntah ler..
ako still duk 'ganggu' dia laei..
padahal dia dah 'warning' jgn kaco dia laei..

apa ako nak wat..
ari2 ako balik lewat...
keje tak byk tp ako wat dlm keadaan yg cukup perlahan.
KENAPA?sbb ako nk lengahkan masa ako..
wat OT smpai mlm..pahtu blk dah penat trus tido..
sok pagi bgn, dgr jap 'sore' dia (walaupon sekadar sore rekod)
pastu trus g keje...dan seterusnye...tu ler yg ako wat tuk melupakan kesedihan yg ako alami nie..
stress plak ako kalo berlanjutan gini..
tp ako tak tau nk wat pe laeiiiii..
aduhhh tolong ler sy awak..
tak mampu dah ni...




pesanan ako tuk ko wahai sahabatku....ako pon tak tau ler beb...ko cari pasal so ko tanggung ler yek..tu ler,dulu dia baek ko wat jahat kan..sekarang PADAN MUKA ko..hehehe...sorry beb..tak leh nak tolong yekk...bersabar jer lah yekkk..uhuhuhuhu


 ePPy 2getHEr

Monday, April 4, 2011

ada apa dengan lirik lagu..


lirik pertama

Siti Nurhaliza

Demi Kasih Sayang

Lupakan aku saja
Dari kaca fikiran
Andainya bersamaku
Engkau tidak bahagia

Aku bukannya insan
Ingin cinta percuma
Sehingga aku sanggup menantimu
Walau berabad lama

Cintaku bukan kerana harta
Cintaku tidak kerana paras rupa
Sedarilah kasih...
Cintaku harap hingga ke syurga
Bersama-samamu

Demi kasih sayang
Yang aku pertahankan
Sanggupku meniti
Malam tanpa mimpi
Aku berdoa kita dapat berdua
Hingga ke akhir hayat
Untuk selama-lamanya

Aku bukannya insan
Ingin cinta percuma
Tetapi aku sanggup menantimu
Walau berabad lama




lirik kedua


Siti Nurhaliza

Tak Rela Berpisah Darimu

Hujan turun gerimis di saat kedinginan
Menimpa jendela hati ini
Tak dapat ku tahan... perasaanku

Sungguh takku mengerti mengapakah begini
Tiada maksudku menyakiti
Hatimu itu oh sayang... maafkanlah

Kasih... hanya kau di hati
Usah biarkan hatimu terasa cemburu
Kasih... hanya ku pinta pengertianmu
Telah sekian lama kita bersama sayang

Apakah lagi yang kita cari
Apakah lagi yang kau harapkan
Lamanya ku menanti untuk hidup denganmu
Oh kasih...

Sayang, ku ingin kita bersama
Melayari lautan cinta
Ku bina mahligai
Di persada asmara kasih kita

Biarpun dugaan tiba
Kita kan tempuh bersama
Tak rela berpisah dari mu
Ooo...


lirik ke3 plak

Siti Nurhaliza

Bukan Cinta Biasa

Begitu banyak cerita
Ada suka ada duka
Cinta yang inginku tulis
Bukanlah cinta biasa

Dua keyakinan beza
Masalah pun tak sama
Ku tak ingin dia ragu
Mengapa mereka selalu bertanya

( korus )
Cintaku bukan diatas kertas
Cintaku getaran yang sama
Tak perlu dipaksa
Tak perlu dicari
Kerna kuyakin ada jawabnya oh...
Andai ku bisa merubah semua
Hingga tiada orang terluka
Tapi tak mungkin
Ku tak berdaya
Hanya yakin menunggu jawapnya

Janji terikat setia
Masa merubah segala
Mungkin dia kan berlalu
Ku tak mahu mereka tertawa

Diriku hanya insan biasa
Miliki naluri yang sama
Tak ingin berpaling
Tak ingin berganti
Jiwa ku sering saja berkata

Andai ku mampu ulang semula
Ku pasti tiada yang curiga
Kasih kan hadir tiada terduga
Hanya yakin menunggu jawapan



cuba fahami lirik ni...semua lagu dr dato ct kan
mmmmmmmmm 



eppy together


be stronggggg

hye all..

nothing much to say here..

just hope i'll be more stronger than others....

i've BELIEVE IN MYSELF!!!!!

T_T   eppy together