Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 20, 2016

201016

Tadaaaa
Dia mai laei dah
Apa yg mai laei dah
Apa laeii...
20 okt lerr
Hehehehe

Well...as uols tau...
Tuk sesapa yg follow iols
20 okt ari keramat ako
Ako mmg tak penah lupa tarikh ni
Kenangan silih berganti
Banyakk sgtlah
Nak cete rasa nnty ada yg meluat lak
Hehehhee

Pape pon
Im happy today
Sbb KAMOO...

Tenkiu..
Tak de ayat yg dpt mgambarkan perasaan ni ketika saat waktu kejadian berlaku..
Teruja tersuka ter ter terrr lahhh

Psssst....i love u ..hahahaha

Wokey..nak selebret seketika sebelum tamat episod cerita ari ini...

Daaaa.......😉

Wednesday, October 12, 2016

Kebetulan

12 okt 2016

Ari ni besday arwah ibu
Ako rasa sebak sgt
Sebak sbb tak dpt laei ako nk kol n wish ibu seperti tahun-tahun sebelumnya..
Sedih sebak sunyi sepi......
Ako hanya mampu bersedekah atas nama arwah ibuku
Ako hanya mampu mengalunkan ayat-ayat suci al Quran sebagai takda ingatanku kepadanya....
Ako hanya mampu sedekahkan surah Fatihah beserta Yassin kepada arwah Ibuku.....
Ako windukan ibuku
Walaupun ako jarang balik kg..tp tak bermakna ako lupakan org2 yg telah byk berkorban kasih syg dan nyawa semata-mata membesarkanku...
Bak kata org...walaupun jauh dimata namun dihati sentiasa dekat...

Ibu
Hanya ibu je yg kenal anak2nya
Sekarang ako kehilangan bau syurga dr tapak kaki seorang ibu...
Ako kehilangan doa2 dr seorang insan yang bergelar ibu....
Sekarang..tugasku adalah sentiasa bersedekah tuk ibuku yg tercinta..
Surah Fatihah Yassin Zikiruallah..hanya kepada ibuku...
Ibu....org windukan ibu
Windu masakan ibu
Windu senyuman ibu
Windu kemarahan ibu
Windu pelukan ibu
Windu ayat ILOVEU dr ibu
Windu nk cium tgn dan pipi ibu
Windu nk borak2 dgn ibu
Windu nk gado2 syg dgn ibu
Windu...semuanya tentang ibu....

Sekarang kami semua kena kuat..
Apak kena kuat
Org pon kena kuat tuk adik2

Ibu jgn wisau
Selagi org masih waras
Doa tuk ibu tdk akan putus

Smoga ibu sentiasa tenang bersama org2 yg dikasihi oleh Allah swt...

Al-fatihah
10 julai 2016 ahad
5 syawal 1437h

*abin pon lahirkan anak sama date dgn besday ibu...huhuh

Jumpa laei

In shaa allah...

Monday, March 21, 2016

Bila dah terlalu

Hye

Apa maksud tajuk ako kali ni...

Bila dah terlalu?? Terlalu apa??

Mmmm bila dh terlalu syg...kite tak dpt halang perasaan tu tuk pergi..

Wpon dipakse..namun dia tetap akan dtg...

Syg sungguh...

Tu je yg mampu diluahkan....

Hati keras mcm mana pon akan jadi lembut bila dia berada tepat didepan mata...

Kalo dh hati gegurl tu..hati gegurl ar jugak kannn..hehehehe...

LoveU H....

Monday, March 14, 2016

Nothing less forever

Hye

Mmmmmmm

Slamat petang
Saat ni ako tgh hapdate guna henpon je..duk depan tv..amek halfday...140316 isnin...kenapa halfday???...

Nothing less forever......

Chow...

K byeee

* you are save in my heart n my heart will go on........ and on.........

Wednesday, February 17, 2016

Macam cantek je

As salam wbt uols
Lama tak hapdate
Im sorry bak kata amir raja lawak
Bz bz bz bz
Huhuhuhu

Oklah
Make it short n simple
Apa yg mcm cantek je
16 02 16
Tarikh tu
Macam cantek n cun cun kan
Hehehehe

Hokeyy
Tu je nk habaq kat sini
Hahahhaha

Eppy besday dear myself