Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 23, 2012

sukanya ako


okay...
kenapa ako sgt gembira ari ni
okay..
ako gembira sgt2 sbb setelah sebulan seminggu tiga hari
baru ako dpt jumpa dia
okay...
mcm kelakar
okay...
yg pasti ako sgt gembira
okay..
ako nak share ngn korang semua
okay...
terima kasih
hehehhee

mood-- happy banget

Saturday, May 19, 2012

bila hati mula berbicara

Assalamualaikum..
pembuka bicara
chewah..hehhee

mcm gempaq jer title ri ni..hahhaaaha
sajer jer
ako cuma nak berbicara tentang hati ke hati lak 
ermmm...

bila hati kita dah mula nak berkata2..
mcm2 lah yg nak diperkatakan
mcm gak ako la ni
ada jer benda yg 'tak puas' hati
huhuhuhu

ni mengenai ako dan dia
sepatutnya ako dah boleh trima 'kenyataan hidup'
bahawa dia bkn milikku
tp ternyata ako tak mampu melupakannya

hati ako berkecai2...bila perpisahan adalah
jalan yg terbaek buat kami..


 ako cuba baiki hati ako yg terburai marai tu
mcm2 ako dah wat..


ako tampal ngn plaster jer
ako sangka plaster tu takkan tertanggal
plaster tu dah cukup kuat untuk ako
rupa2nya tak jugak..
dia jadi balik...


ako cuba lak jahit hati ako tu
pon sama gak...


jahit punya jahit akhirnya 
terhasillah seperti pic di bwh ini


walaupon masih ada 'bekas' jahitan
ako masih tak puas hati gak...
sebab 'parut' tu masih laei dpt dilihat..
last2 ako geram sgt 
ako trus jer wat macam ni...


haaaahh....amek kaw..puas hati ako
payah sgt..biarlah dia berbalut bagai mcm tu
biar dia meronta2 kesakitan
sbb yg rasanya hanya ako je kot
dia? no komen
sbb hati dia skrg dah terbang kat sapa ntah...
huhuhuhu...


dia ckp dia dah bg kat org laen...
dia tak kan bg kat ako laei
huhuhu
sampai hati awak kan...

dulu2 awak ckp awak takkan bg kat org laen
tp skrang citer dah jadi laen..
waaaaaaaaaaaa...


dulu2 hati kita seniasa membara kan
sehangat cinta kita...
tp tu dululah kan
sekarang dah tak hangat membara laei
yg hangat pon hanya kebencian awak pd sy je
huhuhuhu
sedih bila awak ckp camtu
tp sy tau awak tak bermaksud camtu kan..
ermmmmm


masih ingat tak pada pic kat atas tu..
lbh kurang cam kitanya kan
sy masih simpan laei
awaknya kaler merah n sy lak kaler pink
bila sy tgk love comel tu
sy teringat time kita kat kl
masa tu nk dkt valentines day
wpon kita tak sambut
tp...ermmmmm dah jadi kenangan pon kan..


la ni hati kita dah terluka..




biarpon ako menangis tak henti2
bak kata org melayu
keluarlah air mata darah sekalipon
berguling2 bagai sy pon
awak tetap tak kan kembali pd sy kan
walaupon sy salu berharap
suatu hari nanti 
awak akan pulang ke pangkuan sy..


ako tak tahu kenapa hati ini masih laei mahukan dia
bukan ako tak cuba tuk melupakan kisah kami
tp ako tak boleh
ako hanya inginkan dia saje
ako yakin pada dia
ako tak nak org laen
tp tu semua tinggal harapan jer kan
ako patut sedar dari mimpi yg ako cipta sendiri
kan bagus kalo ako dapat truskan mimpi ako
ako tak sanggup nak 'face it' semuanya secara reality
ako tak sekuat dia...ako insan yg lemah



ako selalu imajin kan dia 
dia sentiasa ada dimana pon ako ada
dia yg sepatutnya ada disisi ako
bkn org laen
ako tak nak org laennnnn
ako nk dia...
plissss..come back...


kini ako sorang2 jer
sebelom tido ako akan pastikan
ako akan tatap gambo dia
tuk menghilangkan rasa kerinduan yg teramat
tp ako tak leh tipu diri ako sendiri
setiap kali ako ingat dia
pasti akan ada butir2 mutiara di kelopak mataku
bukan ako tak sekat tp mcm ako kabarkan tadi
ako tak sekuat mana pon
huhuhuhu...


terlalu banyak kenangan kami
tak mampu tuk ako memandamkan satu persatu
tp ako hanya mampu berdoa agar dirinya akan kembali padaku


mungkin dia nak dgr perkaaan OKAY dari ako kot???
kalo itu yg dia nk ako ucapkan
ako mampu ucapkan semata2 nk lihat dia berbahagia
tp hakikatnya...
hanya tuhan saje yg tahu apa yg ako rasai


apa2pon...ako nk dia tahu
yg ako takkan pernah lupakan dia
dan takkan pernah berhenti menyayangi dirinya
ako akan simpan dalam hati ako 
yg dah berbalut bagai ni
ako akan simpan dgn baek2..


always keep u inside my heart..
eventho its already broken...


salam sayang
salam rindu...
eppy 2gether....

@tgh layan lagu "Remember When" by Avril Lavinge...



Friday, May 18, 2012

selalu setia

selalu setia untuknya (kerispatih)

Aku berdiri di ujung jalan
Menyembuhkan diriku kehilanganmu
Setia menunggumu kembali
Yang mungkin tak akan pernah terjadi
Di tengah dingin malam ini aku berteriak
Maafkanku terlambat bahagiakanmu
Kelalaianku memisahkan kita

Selalu setia untuknya
Itu ku lakukan sampai saat ini
Dia pergi dariku tapi hatiku tidak

Selalu setia untuknya
Itu persembahan terbaik dariku
Semoga menghapus penyesalan ini

Setia menunggumu kembali

Yang mungkin tak akan pernah terjadi

Di tengah dingin malam ini aku berteriak
Maafkanku terlambat bahagiakanmu
Kelalaianku memisahkan kita


Selalu setia untuknya
Itu ku lakukan sampai saat ini
Dia pergi dariku tapi hatiku tidak


Selalu setia untuknya
Itu persembahan terbaik dariku
Semoga menghapus penyesalan ini
mesti kelakarkan bg awak
mcm maen tarik tali jer kan
tp awak tak kan paham
dah lama kita tak jumpa
perasaan tuk berjumpa blk tu laen
bkn tak nak jumpa
cuma fikirkan apa yg akan berlaku selepas itu
maafkan saya
tak de niat skit pon nak maen tarik tali
tapi hati ini tak pernah skit pun berubah
setia menunggu kepulanganmu...




Thursday, May 17, 2012

luahan hatiku


~~sekali cinta selamanya akan terpahat dlm hatiku ini..sekali syg akan kekal selamanya dlm diriku..aku tidak sesekali akan membencimu kerana kebencian itu tiada pada ku..mungkin kebencian mu terhadap ku telah pun wujud...namun aku tiada hak untuk menghalangnya...~~

~~diriku ada dirimu...mana mungkin dapat ku melupakan dirimu...sungguh, aku tidak mampu...seluruh jiwaku hanya untukmu...aku ingin benar melihat dirimu tp aku tak sekuat yg kau sangkakan..aku sgt lemah selepas perpisahan ini...setiap hariku tidak nampak lagi keceriaan..jika ada hanyalah untuk menutupi segala perasaan yg telah bersarang dalam diri ini....~~

~~dikau tidak akan mengerti perasaan ini...aku tidak akan pernah menyalahkan dirimu lagi..mungkin ini telah tersurat untuk kita berdua..namun aku percaya pada diri ini bahawa suatu hari nanti dirimu akan kembali kepada ku....aku setia menanti akan kepulangan cinta dari mu yg telah kau bawa pergi bersamamu...aku tidak akan berhenti berharap semoga dirimu kembali kepadaku..~~

salam chenta dariku untukmu sayang...

Sunday, May 13, 2012

selamat hari ibu



selamat hari ibu kepada ibu2 sedunia yek..
terutama sekali ibuku yg melahirkan ako .....thn yg lalu
ahekssss...
paper pon..
IBU, u r the Best among the rest
I LOVE U SO MUCH...





Wednesday, May 9, 2012

risau


ako tak tau naper ako risau sgt
lately ni wat ako rasa tak keruan
adooiiiyaaiii
kenapa nie....
ako risau kat dia
yaAllah..
ako syg sgt kat dia
jgn amek dia dari ako...
ako  tak sanggup kehilangan dia


Monday, May 7, 2012

lega dlm syahdu



Alhamdulillah
syukur sgt bila dpt dgr suara org yg kita syg sgt2
akhirnye dpt gak ako dgr sore dia
sgt lega bila ako dgr gelak ketawa dia
dia dah semakin 'sihat' dr 'sakit' yg ako ciptakan tuk dia selama ini
semoga keceriaan ini akan berkekalan untuk dia
ako???
usah ler pedulikkan laei ako
janji ako hanya nak dia bahagia
tp ako akui
ako sgt rindukan dia
setiap detik ako ingat kat dia
Ya ALLAH
berat sungguh ujian kali ni
ako rasa kekok ngan hidup ako skrg ni
yeeee..
sekali laei ako tewas 
tewas dlm mempertahankan butir2 mutiara 
dr jatuh satu persatu ke pipi yg tak berapa nk gebu ni
ako rela ianya mengalir
sederas mana pon ia mengalir
pendirianmu tetap begitu
jitu,kental dan tak syak wasangka laei
inilah keputusan yg amat berat tuk ako terima
namun apakan dayaku
ako hanya mampu tersenyum
walaupon hakikatnyer hati sedang dilanda ribut taufan..

*perpisahan ini merentap seluruh jiwaku*





Sunday, May 6, 2012

oh my English..hahaha


~~ sometimes we waste to much time to think 'bout some1..who doesn't even think about us only for a second..but i do believe that 'some1' always think 'bout me everyday even not a second..~~

** when i miss u, i re-read our old conversation and smile like an idiot but then i felt happy, proud coz my brain  still in good condition..**

## ur smile is the key to unlock my heart...but that was a long time ago becoz now i didn't find the key to unlock my heart again.....and it remain locked everyday....##

@@ ..it's very easy to hurt some1 and say 'Sorry'.....but it's really very difficult to get hurt and say... 'oh!no worries..i'm Fine...'...@@

....i promise i'll never let u cry alone ...but now i break my promise coz i can't see u cry and the reason is i'm the one make u cry........forgive me.....


~~ u the only one  i want  ~~



akhirnyeee


akhirnyeeeee
yeee
itulahh ceritanye
erkkkkk
AKO DAH POTONG RAMBUT!!!
*sambil geleng2 kepala ikut style mak ako*
*haiss pe dah jadi ngn anak ako yg sorang ni*
dan ako pon berlalu begitu saja
 sambil mengusap2 rambutku yg baru...

tu jer lah..
bye all
 still thinking of u....




Thursday, May 3, 2012

~~Soal Hati~~

Kenanglah aku jika tak mungkin lagi kita bersatu…
Ingatlah aku jika tak ada lagi aku di hatimu…
Izinkan aku memandangmu jika tak mungkin lagi kita bertemu…
Lupakan semua jika tak ada lagi sisa asa di hatimu…
Rasa sesal mungkin tlah melekat di hati ini, membius di setiap kata dan tak mampu lagi untuk berbuat apa-apa.
Sudah jauh kini dirimu sukar untuk dibayangkan jika engkau akan kembali...
Rindu ini terpaku janji yang sulit untuk di ingkari, entah apa yang terjadi jika aku memohon harapan lagi padamu.
Namun tak bisa ku ungkiri aku masih merasakan hadirmu walau aku tak sanggup mengungkapkan kepadamu.Biarlah kenangan membunuhku...
hadirmu akan menjadi baris cerita dalam hidupku.
Walaupun aku harus melupakanmu tapi di dasar hatiku masih terbingkai namamu…..


getting worst!!



Wednesday, May 2, 2012

plis come back home!!



"On Bended Knee"
Darlin' I can't explain
Where did we lose our way
Girl it's drivin' me insane
And I know I just need one more chance
To prove my love to you
If you come back to me
I'll guarantee
That I'll never let you go

Can we go back to the days our love was strong
Can you tell me how a perfect love goes wrong
Can somebody tell me how to get things back
The way they used to be
Oh God give me a reason
I'm down on bended knee
I'll never walk again until you come back to me
I'm down on bended knee

So ...
many nights I dreamt
Holding my pillow tight
I know that I don't need to be alone
When I open up my eyes
To face reality
Every moment without you
It seems like eternity
I'm begging you, begging you come back to me

I'm gonna swallow my pride
Say I'm sorry
Stop pointing fingers the blame is on me
I want a new life
And I want it with you
If you feel the same
Don't ever let it go
You gotta believe in the spirit of love
It'll heal all things
It won't hurt any more
No I don't believe our love's terminal
I'm down on my knees begging you please
Come home

kadang2 apa kita nk ucapkan tak terluah dgn kata2
sbb tu kita kadang2 jugak luahkan perasaan melalui lagu
pada ako tak salah kot nak luahkan cara mana pon
janji apa yg kita nak luahkan tu sampai maksudnya
dan dia paham akan maknanya

*ako harap dia paham maksud lagu ni...
itu pon kalo dia tersinggah kat blog ako ni..huhuhu

< wanna b happy 2gether wif u>