Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, December 22, 2009

Just Wanna Share Something...



Never      cry     for     any   relation   in   life
Because    for   the   one   whom    you   cry  
Does   not   deserve   your tears
And    the    one   who    deserves
Will   never   let   you    cry...




Treat   everyone   with   politeness

Even    those   who   are   rude    to   you,
Not    because   they   are   not    nice
But    because   you   are    nice...



Never   search   your   happiness
In   others
Which    will    make   you  
Feel    alone,
Rather    search   it   in   yourself
You    will   feel   happy
Even    if   you   are   left    alone
  ..  


Always
     have  
A
positive   attitude     in     life.
There
   is    something     positive    
In
    every      person.
Even
    a     stopped     watch     is     right
Twice
    a      day...




Happiness      always     looks     small
When
    we     hold     it     in     our    hands.
But
    when      we    learn     to  
Share
    it,
We
    realize     how     big     and     precious     it     is!..

 


...EppY 2gETheR...




Tuesday, December 15, 2009

 

Vagetoz - Kehadiranmu

hadirnya dirimu berikan suasana baru
kau mampu tenangkan aku
di saat risau dalam hatiku

lembutnya sikapmu meluluhkan hati ini
terbuai aku terlena oleh dirimu
oleh dirimu


reff:

jantung pun bergetar saat engkau ada di dekatku
mungkinkah diriku telah jatuh cinta pada dirimu
sebisa diriku mencoba untuk melupakanmu
namun ku tak bisa
kau pun selalu ada dalam hatiku

dan biarkan semua mengalir apa adanya
ku yakin kau pun pahami perasaanku, perasaanku



...ePPY 2gethEr...


Tuesday, December 1, 2009


hehehheehehehhe!!!!


I PROMISE BY STACIE ORRICO


Well I'll always be there for you
When you need someone well I'll be that one
Well I'll do all my best to protect you
When the tears get me all right
Well I'll be the one that's by your side


Chorus:
Well I'll be there
when you call me in the middle of the night
I will keep the rain from falling down into your eyes
(I promise) I promise
(I promise)
I promise I will


When you're sick I'll take care of you
Take your darkest night and make it bright for you
Well I'll be there to make you strong
And to lean on
When this world has turned so cold
Well I'll be the one that's there to hold


Chorus:
Well I'll be there
when you call me in the middle of the night
I will keep the rain from falling down into your eyes
(I promise) I promise
(I promise)
I promise I will

Well I'll be there
when you call me in the middle of the night
I will keep the rain from falling down into your eyes
(I promise) I promise
(I promise)
I promise I will


And I'll love you more everyday
And nothing will take that love away
When you need someone
I promise I'll be there for you
There for you


Chorus:
Well I'll be there
when you call me in the middle of the night
I will keep the rain from falling down into your eyes
(I promise) I promise
(I promise)
I promise I will


I promise
I promise
When you call me
I promise
I promise I will 





CINTA KITA BY SLANK


jangan dengarkan orang bicara
jangan ikuti orang mengarah
mereka cuma sirik sama kita

percuma omongan orang dipercaya
percuma banyak mulut-mulut berbisa
mereka hanya sirik dengan cinta
oh cinta kita

cinta kita tak kan terbelah
walau banyak cerita cerita
yang gak mengasyikan
cinta kita tak kan terpecah
walau penuh kisah dan kisah
yang coba tuk menghancurkan kita

acuhkan nada sumbang yang ga jelas
acuhkan suara pengadu domba
mereka selalu sirik dengan cinta
oh cinta kita

cinta kita tak kan terbelah
walau banyak cerita cerita
yang coba tuk menghancurkan kita 
 
...eppY togethER..






Monday, November 30, 2009

....NEVER....


I Will Never Let You Down


Dear,
I will never let u down
I will put a smiles where there was a frown
When trouble comes, i will be right there
You will find that I truly care
I will be someone on whom u can depend
Not just for a time
But untill the end
I will be strong, when u are weak
Your secrets, i intend to keep
I'll be there for the laughter and the tears
As our friendship continues to grow through the years
I WILL NEVER LET U DOWN
U CAN ALWAYS COUNT ON ME!!!!!.......('',)...


>ePPY 2gEtHEr<




Sunday, November 29, 2009

..something to do wif HEART..

Some1 like U loves some1 like ME...


if SOme1 like U loves some1 like ME..
TOGETHER WE can FOREVER be
1 person within OUR SOULS
take MY HEART, may WE NEVER part
i have FOUND the GREATEST LOVE i know


if some1 like U loves some1 like ME
WE will have WONDERFUL LIFE
for in my SOULthere is a SPECIAL PLACE
i can feel U NEAR, even if U are FAR AWAY
U are MY ALL, here to say


if some1 like U loves some1 like me
NEVER will we change, let US HOLD HANDS
take me to neverland
OUR LOVE is SO STRONG
U are MY ONE TRUE LOVE....

i am so amazed tat my heart found u dear..i have forgetten everything tat made me sad each time when i'm wif u....every single moment i wish tat i am wif u...i think bout u whenever i sleep..every moments u are in my thoughts..u are place so deep deep inside my heart...there's only u that's how i know..I LOVE YOU as we both know...

..EPPY TOGETHER..

Sunday, November 15, 2009

...eTERnaL FLaME...



Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Is this burning an eternal flame.

I believe
It's meant to be, darlin'
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same
Am I only dreaming
Or is this burning (burning) an eternal flame.

Say my name
Sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling, oh.

Say my name
Sun shines through the rain
A whole life so lonely
And then you come and ease the pain
I don't want to lose this feeling, oh.

Close your eyes
Give me your hand
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Or is this burning an eternal flame.

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Is this burning an eternal flame.

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Aaaaahh, an eternal flame.

Close your eyes
Give me your hand, darlin'
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Am I only dreaming
Is this burning an eternal flame. 
 
hehehe..someone dedicate this lovely song to me..aheks..
thanks dear...
(*o*)

>ePPY 2geTHeR<

Tuesday, November 10, 2009

...SENYUM....=)

Menangislah Untuk Tersenyum - Eri

Kau mencoba tuk melihat ke atas
Dalam segala kelelahanmu
Kau mencoba tuk tegakkan bahumu
Dalam segala beban hatimu

Menangislah jika kau ingin menangis
Namun kembalilah untuk tersenyum

Kan kupinjamkan bahuku untukmu menangis
Kan kuhapus air mata yang basahi pipimu
Dan kugenggam erat tanganmu takkan kulepaskan
Kan kupeluk dirimu dengan segala rasa sayangku

senyum???ermmm satu benda yg amat mudah sgt..tp seringkali jer kiter abaikan..kenapa erkk???pada hal bukan nye susah pon kan..tegang kan sket jer kat bahagian mulut tu..bg nmpk menarik bila org melihat nyer..hehhee....laei pon,senyum tu kan sedekah...seme org pon bole wat kan..

tp macam mana plak kalo dah nangis beriye ye ni pastu kena senyum???hahaha..cam org gilew pon ada gak...ngs snym ngs snym...tak gilew nama nyer tu..hahaha...ermm..sebenarnyer kan...bole jer..macam ako salu wat (alamak terbocor plak rahsia..hahaha)...bila kiter abes ngs..kan kiter akan rasa lega..pastu kiter pon leh ler sengeh..apa da hall..benda kecik jer tu kan...=)

sbnrnye tak der paper pon ako nk bebelkan kat entry kali nie..sajer jer..tgh bosan duk wat keje..so g ler cari lirik lagu tup2 ternampak plak lirik lagu nie..so i nak kongsi ler ngn u all...heheh..so enjoy ler yek..


...EppY 2gRTEheR...
senyOOM sOkmo

Sunday, November 8, 2009

.....waaaaaaaaaaaa................


Lirik Lagu Saat Terakhir - ST12

tak pernah terpikir olehku
tak sedikitpun kubayangkan
kau akan pergi tingalkan ku sendiri

begitu sulit kubayangkan
begitu sakit kurasakan
kau akan pergi tingalkanku sendiri

dibawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu …… begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
karna ku sangat cinta

* inilah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan
selamat jalan kasih

satu jam saja kutelah bisa
cintai kamu,kamu,kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup

satu jam saja kutelah bisa
sayangi kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
dinantiku

ooo ooo ooo
oow wwoo


>babaiii<
(*-*)






Friday, November 6, 2009

...PLEASE..DON"T....


tuk someone..pliz do understand the lyrics of this 2 songs...bukan bermaksud pape cuma  mahu di mengerti dan fahami ler hati ini yekk..


 Hampa Hatiku

Pernahkah kau merasa [2x]

Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu


Reff:
Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

repeat reff
Buang saja semua kata cintamu
Buang saja semua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu

Hancur sudah hasrat ingin bersamamu

Rap:
pernahkah, pernahkah kau merasa
dikala siang datang terasa gelap gulita
tiada cahaya hanya gelap hitam dan kelam
tak ada lagi suka tak ada rasa
pernahkah, pernah pernah pernah pernahkah,
pernahkah kau merasa
disaat diri terlelap
meski gemuruh kian beradu slalu mengaduh
kau tetap terlelap dalam tidurmu

Dangdut:
Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, mengkhianatimu
Ampuni aku sayangku
Cukup katakan aku tak lagi mencintaimu
Pernahkah kau merasa [3x]

 maafkan saya..!!!



Mahkota Band – Jangan Ganggu Dulu

Apa tak bosan kau terus sakiti aku
Namun ku tetap mencoba bersabar
Tapi manusia memiliki batas rasa
Jika kau lakukan berulang-ulang

Reff:
Jangan kau ganggu aku dulu
Aku tak ingin bertemu kamu
Ku harap kamu akan berubah


Jangan hubungi aku dulu
Aku tak ingin kau ganggu dulu
Sekarang kau pikirkan salahmu

Coba kau pikir mengapa aku begini
Aku merasa kau takkan setia


Back to Reff:
Aku mengalah dan putuskan semua
Ku ingin kau sadari



tolong ler yekk..


Tuesday, November 3, 2009

..Gaby – Jauh Kau Pergi (Tinggal Kenangan)...



Pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu

kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih


huhuhu...awat ceq rasa sedih sgt bila dgr lagu nie...actly it reminds me of someone..dia dah pergi jauh sgt dr ku..tanpa sempat ako nak kenal ngan lebih rapat laei..ada ketika waktu tertentu,ako salah kan diri sendiri sbb tak reti nak amek peluang tuk mengenali diri nyer ngan lbh mendalam laei..sedangka dia tampak bersungguh2 tuk kenali diriku..sedih bila kenangkan kembali peristiwa tersebut.tapi apakan daya...takdir telah menetukan segalanya...dia pergi tuk selamanya..pergi meninggalkan diriku tanpa sebarang kata2..sedangkan ako masih memerlukan nyer disisi...masih laei terngiang2 kata2 manja dr dia..suka dia bila dpt berborak bersama..wpon tak nmpak muka namun dr nada suara pon ako pasti dia terasa eppy sgt..dan ako pon rasa eppy sgt dpt kenali diri nyer wpon singkat akan waktunya..pada dirinya,ako berterima kasih kerana sudi hadir seketika dlm hidupku.ako bersyukur sgt sbb dpt mengenali diri mu..percayalah..ako tak kan melupakan dirimu.selagi nyawa diberi pinjam,mata masih celik,minda masih berfungsi,ako akan sentiasa mengingatimu..doaku sentiasa mengiringi perjalananmu di sana.semoga kamu bergembira disampingNYA............

>eppY 2geTHer<




Monday, November 2, 2009

....Rest In Peace...

..I would like 2 dedicate this song to my lovely fren....R.I.A.N..

PERGI  

SAYU TERPISAH...HIKAYAT INDAH KINI HANYA TINGGALSEJARAH
BERHEMBUS ANGIN RINDU
BEGITU NYAMANNYA TERHIDU WANGIAN KASIHMU

HUJAN LEBAT MENCURAH KINI
BAGAIKAN TIADA HENTI
KAULAH LAGU KU, KAU IRAMA TERINDAH
TAK LAGI KU DENGARI
KAU PERGI.......... PERGI.......

SEPI..TANPA KATA
TERDIAM DAN KAKU TAK DAYA KAU KU LUPA
APAPUN...KATA MEREKA
BIARKAN KENANGAN BERBUNGA DI RANTING USIA

masa begitu cepat berlalu
rasanya cam sekejap jer berborak
tup tup...u dah diam seribu bahasa
lidah kelu
tangan gigil
telinga pekak seketika
bila berita pasal u tu benar2 skali
mulanya sukar tuk di percayai
namun hakikat nyer
terpaksa terima dgn redha
semoga u berbahagia di sana
hanya doa yg mampu
kami di sini berikan
we love u
n we gonna miss u dear.....

AL-FATIHAH...
ADRIANNA A.K.A RIAN
14021986 - 30102009


Monday, October 19, 2009

...('',)...

...hYE aLL..

Laugh wHen U cAn...
aPOlogiZe wHEn u SHouLd...
anD Let GO of What u CAn't chANge..
foRGive quickLy...
takE CHAnces, gIVe evERYthINg
anD haVE No regRETs..
LIFE Is too Short tO BE AnytHIng...
BUT HAPPy!!!!!



...ePPy 2GEtheR...






Saturday, October 17, 2009

...eppY DEPAVALLI...

Hye ALL..

wanna wish U all a very eppY devali yaa...
esp to aLL my INDIAN FRIENDS....

>eppY 2getHer<

Tuesday, October 13, 2009

...aLWAyS reMEMBer...


..alwaYs RememBer tO ForGet
the thINg That maDe u SAd...
..BuT neVEr FOrget To rEMemBer
tHe thIngs ThaT maDe u GLAd...

don'T hURt me...
Coz I alSo don'T wannA hurT u Too...

Leave mE aLonE
coZ i kNOw..
u'LL Be haPPy withOut me

noBODY KnowS its EMpty
tHIS SmiLe ThaT i Wear
The ReAL i iS LEft in The PAst
bcOZ u Have LEft me THeRe...

 noBOdy Knows iTS PAinfUL
tHEy thINk tHAT im sTRong
tHEY say That This wON't KILL mE
bUt i woNDer iF tHEy WEre Strong

LonelY i, iN the DArkness
Lonely i, With mY tearS
LoneLY i, soRROw And HATe
LOnelY i, pAIn anD NOthinG

......LONELY i WHEN im ALL ALONE........


>ePPy 2geTHer<

 

Monday, October 12, 2009

..If I never knew you...


If I never knew you
If I never felt this love
In this world so full of fear
Full of rage and lies
I can see the true so clear
In your eyes
So dry your eyes

Regretfully… Regretfully, I’m like this
I hate that you left without a word
I thought our love would be so beautiful
Somehow we'd make the whole world bright
I never knew that fear and hate could be so strong

All they'd leave us were these whispers in the night
But where do I go from here?
So many voices ringing in my ear
Which is the voice that I was meant to hear?
How will I know where do I go from here?
The path ahead, so hard to see
It winds and bends, but where it ends depends on only me

In my heart I don't feel part of so much I've known
Now it seems it's time to start a new life on my own
I'd do anything within my power
I'd give everything I've got
I know I can't be free
But I can't see another way
I can't face another day
Learning how to smile again
Free to show my heart
Knowing I can face the things
That used to seem too hard

Now I realize ,there's so much more to learn
I'm ready for the world, not scared of letting go
Saying it'll be all right
If there is a key that goes to my heart,

Oh, how the world seems so unfair,
Creating a love that cannot be shared,
As you go your way, and I go mine.
A light will shine and it will be me.

Just take a look through my eyes
There’s a better place, somewhere out there
Just take a look through my eyes
Everything changes, there will be time on this journey
All you'll see is darkness
Like the birds move on so they survive
If I trust in mine, somehow I might find who I am
My world has changed, and so have I
I've learned to choose and even learned to be better
There's so much to understand
Take a look through my eyes

By me Kay1975
Date written on 12 October 2009
nukilan rasa seorang sahabat....

...eppy 2gether..


Monday, October 5, 2009

...fikir-fikirkan dan renung-renungkan lahhhh....

Bila kita syg org tu
Kita terima je apa yg org tu kata
Tp bila kita kata dia?
mak aii punye ler bengang siap kalo kuar asap kat tinge tu 
tapi Hati kata takpe manusiakan tak perfect....

Bila kita syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x pe
Tp bila dia tnggu kita???dia mrh2..tu baru lewat 2 min..kalo 2 jam???
 tapi Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu n dtnggu....

Bila kita syg org tu
Kita x tdo pn x pe sbb nak lyn dia yg ngah bosan tahap gaban tu,
Tp bila kita bosan? Ada dia nak layan kita? hampeh jer
tp HAti kata x pe dia busy kot.....=(

Bila kita syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dunia
HAti kata x pe, dia ngah tension ler tu.....,

Bila kita syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia Tp dia pulak xjawab fon bila jd cm2,
HAti kata, x pe lah nak wat cam ne dh nasib...

Bila kita syg org  tu
Kita cete ngan dia ibarat cete ngan tunggul lg baik
Tp bila dia cete ngan kita lak..kita kena dgr sampai tamat stori mori dia tu,
HAti kata, x pe arr syg la katakn...

Bila kita syg org tu
Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,
Tp bila kita lak letih, dia srh gak kita lyn dia bila dia bosan..huhuhu
Adil ker tu ?
HAti kata, ala bukan selalu pun..

Bila kita syg org tu
Kita jadi cam org gila bila dengar dia sakit,
Tp bila kita sakit plak perghh dia leh siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita tu,
HAti kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam....

Bila kita syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp gaban
HAti kata, x pe, dia mmg cm2 kene lah trima..

Bila kita syg org tu
Kita syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kita berdpn dgn maut,
Wlpon kita skt,dia kata kat kita,sakit bese2 jer kan, 
HAti kata, cmnelah dia bila kita x de, msti dia hepi gilew kan..=(

Bila kita syg org tu
Kita x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kita,
HAti kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Bila kita syg org tu
Kita snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia
Tp adakah dia tahu pngrbanan yg kita lakukan itu???

Bila kita syg org tu
kita sggup wat apa saje demi dia...
Tapi DIA????

... fikir2kan lah..sayangilah dia seadanya...

Sunday, October 4, 2009

Isn'T It???



Isn't it IRONIC???we IGNORE who ADORES us, ADORE who IGNORES us...LOVE who HURTS us and HURT who LOVES us...

lu pikir ler sendiri....


Monday, September 28, 2009

..OPEN HOUSE...

Salam Aidilfitri...

Nothing much to say...just wanna say thanks to all my dearest fren yg da sudi mai ke umah tuk beraya dan bersuka ria wat seketika di umah den baru2 nie..Pada yg tak dpt dtg tu,ceq paham situasi kome yek..hehehe...here some piccas taken by me,my kazens n my dearest sister..ANIS..



ni jer yg mampu ceq upload...yg laen tu cam malas plak nak upload..penat ler beb..hehheehe..neway,thanks once again 4 those yg dah mai yek...lbh2 laei thanks ni di tuju kan KHAS tuk kak AISH n HANA coz tlg ceq sediakan pape yg patut..hehehe...sempat laei ako g wat penculikan ke atas diri mereka..hahahhahaha..

ok beb...jumpa laei..nak g beraya kat umah jiran sblah....ahekss..

>EPPY 2GETHER<

Thursday, September 17, 2009

Salam A.I.D.I.L.F.I.T.R.I...

Salam Aidilfitri kepada semua umat ISLAM.
semoga kedatangan SYAWAL kali ini memberi rahmat dah kecerian kepada kita semua.
ampun dan mohon maaf jika ada yang terkasar bahasa dan terguris hati selama kita berkawan..
kosong-kosong....

eppy together...

Monday, August 31, 2009

ANGAH


TO MY DEAREST ANGAH

Terlalu cepat masa berlalu hingga kita kadang2 terlupa akan apa yang telah berlaku
Kita biarkan masa berlalu dgn begitu shaja tanpa membuat sesuatu yg bisa menggembirakan hati kita
Sepanjang hayat yg kita tempuhi kebnykkan nya hanya ler menggembirakan hati org lain
Pernah kah kita berfikir tentang kesedihan org laen?
Pernah ker kita menanyakan kabar berita org yg sudah lama kita tidak ketemu?
Apa yg berlaku sudah tercatit dalam diari yg telah disediakan khas tuk kita semua
Hidup dan mati kita telah ditentukan oleh YANG MAHA ESA
Kemana saja kiter pergi, dimana saja kita berada...
Sudah ditentukan oleh-NYA
Kepada mereka yg telah pergi tuk selamanya...
Hanya doa saja yg mampu ku iringi...
Semoga rohmu dicucuri rahmat oleh-NYA..
Amin..

AL-FATIHAH...

...Rafidah Ann Binti FAdzil..
13031975--->29082009...




Sunday, August 23, 2009

CINTA atau SAHABAT ???


‘’ 1 hari CINTA dan SAHABAT berjalan-jalan dalam sebuah kampung..Tiba-tiba CINTA jatuh dalam telaga..KENAPA???..kerana CINTA itu BUTA..lalu SAHABAT pun ikut TERJUN...KENAPA???...kerana SAHABAT akan buat apa saja demi CINTA.. Di dalam telaga CINTA hilang..KENAPA???..kerana CINTA itu HALUS maka ia mudah hilang kalau tidak di jaga, sukar di cari apatah lagi di dalam telaga yang GELAP..sedangkan SAHABAT masih tercari-cari di mana CINTA dan terus MENUNGGU...KENAPA???...kerna SAHABAT itu SEJATI dan akan kekal sebagai SAHABAT yang SETIA.. Lalu hargai lah SAHABAT kita selagi kita terasa dia BERERTI..walaupun kita punya PASANGAN HIDUP..SAHABAT masih paling SETIA..walaupun kita punya BANYAK HARTA, SAHABAT tetap paling BERHARGA.. Dari CINTA yang GAGAL kini saya ingin menjadi seorang SAHABAT ‘’

Ermm..pernah tak dapat message macam di atas..rasa nyer hampir kesemua manusia akan dapat message tersebut...tak ketinggalan gak sy..thanks sgt pd member yg meng’forward’kan message tu kat sy..bila di baca berulang kali baru terasa bahawa ada gak kebenaran di sebalik ayat tersebut..mana tak nyer...bila kita dah jumpa ngn pasangan hidup,kebanyakkan kita akan lupa kekawan yg pernah gelak ketawa bersama2 ngn kita..tak kira lah dlm waktu apa sekali pon..sedih,gembira,tensen,etc....lupa segala nyer hanya semata2 kita sudah jumpa ngan someone yg kita rasa hanya dia jer lah yg boleh meng’happy’kan kita..tak der org lain lagi selain dr dia...

Apa makna CINTA? Apa makna SAHABAT? Tanpa SAHABAT,CINTA tak kan hadir ker? Tanpa CINTA,SAHABAT akan dibuang ker??

Apa-apa pun...ikhlas kan diri tuk bersahabat..ikhlas kan diri tuk bercinta... kedua-dua nya penting dlm hidup kita..tanpa SAHABAT,kita tak mungkin akan berjumpa ngan CINTA..tanpa CINTA,kita mungkin tak kan berjumpa ngan SAHABAT..




Monday, July 27, 2009

...4giVEneSS...


Forgiveness is not something we do for other people...
We do it for ourselves to get well and MOVE ON....




Friday, July 17, 2009

feveret song gitu..aheks

MASIH CINTa..................KOTAK....

Tik tik tik waktu berdetik
Tak mungkin bisa kuhentikan
Maumu jadi mauku
Pahit pun itu ku tersenyum

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu

Tik tik tik air mataku
Biar terjatuh dalam hati
Mauku tak penting lagi
Biar kubuat bahagiamu

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta

Kamu tak tahu hancurnya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku yang masih cinta

Ermmm ako pon tak tau ler..kenapa ako suka sgt ngn lagu nie..macam ada jiwa plak..hehehe..first time ako dgr jer ako dah TANGKAP LENTOK seh...baper kali ako ulang dgr lagu nie sampai dak2 opis sound ako soh tukar lagu laen pon ako wat DEK jer..hahhaa..bingit jer depa ngn peel sengal ako nie..tak cukup ngn tu..kalo tak on lagu nie pon ako duk nyanyi lagu nie byk kali...pastu, lagu kedua yg hampir wajib di dgr plak lagu yg kat bwah nie plak ek...hehhee...


BBB – Putus Nyambung

Ini mimpi anak remaja
Seindahnya mimpi para dewa
Tak pernah berhenti ceritanya
Yang biasa jadi tak biasa

Memangnya dunia ini punyamu
Apa memang hanya ada kamu
Banyak yang bisa menggantikan
Putus satu tumbuh seribu

Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Sekarang putus besoknya menyesal
Kalau loe laku hari ini putus
Ya putus aja

Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Kalau dekat benci kalau jauh kangen
Lihat saja nanti apa yang terjadi
Putus ataukah nyambung

Aku tau kamu masih suka
Aku dan kamu memang gengsian
Sampai kapan harus begini

Putus nyambung putus nyambung terus
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Gitu dong…
Ngarep loe..

Hahaha....lagu ni pon membuatkan ako terkesima sejap bila mendgr nyer...’bekas’ opismate ako yg bg nie...dia cakap ada lagu besh ni yong..nak dgr tak?ako pon pe laei...kata ok ler..bila lagu ni didgr kan,ako gelak bagai kan halilintar kat dlm opis tue..seme yg mendgr hilai tawa ku memandang tepat pada anggota badan ku yg gegel ketawa macam setan sejap tu..tp seperti biasa ler...ako kan wat muka selamber dek..mcm tak der apa2 yg berlaku ler kan..aheks..kalo ikutkan,lagu tu bukan nyer lawak mana pon..tp ntah ekk..ako pon tak tau ler nape ako nak gelak..maybe mmg time tu ako kena gelak kot...hahahahaha....

Thursday, July 16, 2009

...LOVE...

......Everyone says that LOVE HURTS..but that's not true..
LONELINESS HURTS, REJECTION HURTS, LOSING SOMEONE HURTS....
....Everyone confused these things with LOVE but in reality..Love is the
only thing in this world that covers up all of the PAIN....
...and makes us FEEL WONDERFUL AGAIN!!!!!

<.HAPPY TOGETHER.>

Wednesday, July 8, 2009

...mencurang dan dicurang...


huhuhu...korang rasa apa ler agak nyer cete ako kali nie..mesti kompom korang dapat agak kan...tgk tajuk pon..dah dapat teka ngn jaya nyer...kan kannnn...hahhahaa...


curang oh curang..naper lah mesti nak curang yekk...ker sbb tak puas ngn apa yg korang dah dapat..ermm...pada ako ler...meke yg curang ni mmg tahap nak cari pasal ngn kapel masing2 ler tu..dah tak de keje agaknyer lah kan..huhuhuh..tu pandangan ako yg tak berapa nak bernas sgt ler ekk...tp ada ako kisah..hahahhaa...


or maybe sbb dah bosan ngn kapel dorng..so pe laie...amek kesempatan ler kot...skandel sana sini..pastu last2 tersepit kat tgh2...sapa yg susah..diri sendiri gak kan...ada plak tu kan...siap kapel sbb kecian giler kat stranger tu..alasan sbb stranger tu dah meratap merayu tu sbb ler dia ON jer ngan stranger tu..perghh...tak bole blah plak statement camtu...masa ON tu tak pk ker pasal kapel sedia ada tu..tak pk ker..pasaan kapel sedia ada tu ker...huhuhu..tak kan stranger tu dah meratap merayu..korang trus ON jer kan..agak2 ler weii...kecian kat kapel sedia ada tu..dah ler dia percaya kat korang tp korang wat cam cipan jer kan..cam tak der pasaan pon ye gak...kalo dah tak suka…cakap jer..jgn wat org camtu..tak baek ler weii..huhuhu..apa pon alasan korang..ako cuma nak ingat kan…kiter nie tak sempurna mana pon..so kalo ada yg silap tu…harap dimaafkan ler yek…ha-ha..apa yg ako merepek nie..wateva lah ekk…asal ako happy..lalallala


tp sebenarnye bukan tu yg ako nak higlight kan kat cni...hahahhaa...sbnrnyer baru2 ni ako dgr lagu2 yg berkaitan ngn KESETIAAN dan KESEDIHAN krn di tggalkan kekasih hati..chewahh.. tu yg ako tergerak hati nak luahkan pasaan kat blog ako yg tak seberapa nak mengancam jiwa dan sanubari nie kan..aheks...antara lirik lagu2 yg ako dgr lately ni ialah...jeng jeng jenggggg...


1. Lagu dr lucky laki..yg bertajuk..Aku Bukan Superman..


Aku bukan lah superman

Aku juga bisa nangis

Jika kekasih hatiku

Pergi meninggalkan ku


2. Pastu lagu dr Alif OIAM.. jangan nakal..


Please please please

kamu jangan nakal

Ku pergi sebentar

Bukan untuk curang..oo...

Please please please

Kamu jangan nakal

Nanti aku datang

Bawa yang kau pesan


3. ENTAH dr AfgHAn


kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua
Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...


tu jer lah kot...lagu2 yg sedap gak tinge ako mendgrnya..nak tau lirik selanjutnya sila cari sendiri ekk..hehehehe....pada sesapa yang suka selingkuh a.k.a curang, ako harap pk ler sblm melakukan nyer yekk...maklom ler...ako nie jenis yg setia gaban (gaban tahap cipan...muahahaha)..maka dgn itu ako harap kapel ako pon setia tahap gaban gak ekk..huhuhu ada ker??aheks...


apa2 pon....ako epy ngn life ako..dan ako nak korang pon macam ako gak.. happy2 and happy together gether yekk...lalalalalala...