Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, January 27, 2010

Geisha---->Tak kan Pernah Ada


Dia memang hanya dia
Ku selalu memikirkannya
Tak pernah ada habisnya
Benar dia, benar hanya dia
Ku selalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Harta yang paling terindah
Di perjalanan hidupku

Sejak derap denyut nadiku
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya

Reff:
Ku ingin kau tahu isi hatiku
Kaulah yang terakhir dalam hidupku
Tak ada yang lain, hanya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada

Benar dia, benar hanya dia
Ku selalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya

Back to Reff:
Ku ingin kau selalu di pikiranku
Kau yang selalu larut dalam darahku
Tak ada yang lain, hanya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada





Eppy 2GetHer..

Sunday, January 24, 2010

...hanya sekadar kata-kata...



Kita lahir hanya dengan 1 hati jauh di dalam diri kita. Mengingatkan kita pada penghargaan dan pemberian cinta diharapkan berasal dari hati kita yang paling dalam. Belajar untuk mencintai dan menikmati betapa kita dicintai tapi jangan pernah mengharapkan orang lain untuk mencintai kita seperti kita mencintai dia.


Berilah cinta tanpa meminta balasan dan kita akan menemui cinta yang jauh lebih indah.


Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan ketenangan dan keamanan.


Seburuk-buruk buta adalah buta hati.




eppy together...


Thursday, January 21, 2010

....TANPAMU...



Tanpamu tiada lena tidurku
Tanpamu gerakku kaku
Tanpamu lidahku kelu
Tanpamu arahku kabur
Tanpamu cahayaku malap
Tanpamu terang menjadi gelap
Tanpamu ku lelah
Tanpamu ku lemah
Tanpamu ku resah
Tanpamu ku hilang arah
Tanpamu ku hilang inspirasi
Tanpamu air ku minum terasa duri
Tanpamu segala-galanya tak bererti



...eppy together...


Thursday, January 14, 2010

Sayang??? Cinta?? Kasih??

hehehe..pe hal lak aq nak cete sal SAYANG,CINTA dan KASIH ekk..pe hubung kait nye dalam kehidupan kita sebenarnye..
well..kalo di bacakan...3 perkataan tu seakan sama jer maksudnye kan..tp kalo di teliti ngan betul2 sambil membelek2 kamus dewan bahasa bg mereka yg rajin ler yek..macam ako ni mmg jenis tak rajin so maen hentam keromoh janji ada maksud tersendiri yg ako sendiri paham...yg laen tak paham ada ako kisah..korang sendiri cari makna tersirat 3 perkataan tu ekk..ni wat pemahaman aq je k..hahaha..maklom ler blog sendiri...suka ati den ler nak kata pe pon kan..lalalalala..ehhh tersasul ler plakkk..ok3..cete blk sal 3 words yg td...apa yg ako paham ler ekk....jeng jeng jengg...

KASIH...ermm kasih ni pada ako r kan..adalah titik permulaan bg rasa sayang dan seterusnya cinta..dr kasihan terbit rasa sayang yg begitu kuat...sb tu ler...dlm word malay...bila ada KASIH mesti ada SAYANG di belakangnya...betul tak??hehhee...betulkan aje lah...blog ako kan..aheks..


SAYANG...perkataan yg sukar ditafsirkan...menyayangi seseorg belom tentu akan sampai ke tahap mencintainya..sebab apa??...sayang ni dia mempunyai skop yg agak luas dr kasih..kita mungkin ada rasa sayang kat kekwn kita semua tp tak bermakna sayang kat kawan2 kita akan ada rasa cinta pada meke jugak kan...

CINTA...yummy...lazat cam eskrim..hahahaha..ermm.ok...bila sebut sal cinta sudah tentu ler ada hubungkait nye ngn rasa kasih n sayang...bila kita cintakan seseorg,kita akan mempunyai rasa sayang yg tulus ikhlas dr sanubari...chewahh...hikk...dan seterusnya menerima diri pasangan kita seadanya...apa yg ada dlm fikiran kita hanya diri dia jer..org laen dah sah2 ler tak der dlm ingatan laei dah...perghh kuat tul kan penangan CINTA ni...bak kata boyzone...EVERYDAY I LOVE U...hisshh jiwang ler plak den...paper pon kan..cinta itu buta yek kawan2..cinta itu bole membahagiakan dan cinta itu jugak ler yg bole wat kita merana sampai tahap gaban punya ler...huhuhu...bab ni ler yg bahaya sgt nie..bila cinta menguasai pikiran maka dorang nie tak akan berfikir panjang...ntah paper jer lah kan..hehhee...

biasa ler..manusia nie ada kelemahan dan kekurangan nya..manusia kan tidak sempurna...jika pengertian CINTA ini disandarkan pada ALLAH,sudah pasti tidak akan ujud istilah PUTUS CINTA..wahhh dah macam ceramah motivasi bebas plak den nie kan..hahaha..


apa2 pon..ako hanya ingin berkongsi shj...apa yg silap harap dimaafi..kehidupan kita nie tak ubah spt roda yg sentiasa berputar2 pd 1 paksi...ermm apa daaaa ako merepek lak nie..hehehe..ok ler..jumpa di artikel akan dtg...itu pon kalo ako rajin nak rekacipta cete laei ler ekk..muahahahaa..




....eppy 2gether...