Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, August 25, 2012

takde MOTIF


okay fine..
ako tak tau nk riki apa ri ni
tp yg pasti ako nak update blog je
nak cete apa pon ako tak tau..
adoiyaiiii
parah ako ni...

okay..pendekkan cete..
AKO WINDU KAT MANTAN AKO..
motif???
tak de motif pon
windu tu dtg menghentak2 hati ako..
sblm ni ako boleh tahan laei kalo dia dtg terjah
tp kali ni ako kena truk...

kenapalahhh ako ni jenis manusia yg tak paham bahasa ekk
payah betullah kalo camni...
tak tau nk guna bahasa apa laei...

kepada blogku..
ko lah jadi mangsa ako ekk
mangsa luahan ati ako
ako tak de sapa2 melainkan ko je..
so ko kena redha n trima apa saja yg ako luahkan..
hehehehe..
trima kasih blogku..=)



~~eppY 2getHer~~


Wednesday, August 22, 2012

Demi Cinta


Muara Hati - Hafiz ft. Siti Nurhaliza 

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati


Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Hoo uuu..

Aku ada kerna engkau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali
[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..



saat ini ako sgt merindui dirimu, merindui kenangan silam kita bersama...ako yakin kenangan terindah itu akan terulang kembali...cuma waktu dan keadaan saja yg belum pasti laei...
biarlah org membenci tp ako tetap mencintai dan biarlah org melupakan ako namun ako tetap akan merinduinya...
walaupon cintaku jauh tapi hati dan perasaanku tetap terasa dekat...
meeting u was fate..becoming ur fren was my choice but falling in love wif u was completely out of my control..YES..i am selfish..i don't like sharing u wif others..but its not being fair wif u...
sy harap awk tak kan menilai sy berdasarkan masa silam kita bersama dulu tapi lihatlah sy pd hari ini..setiap org mampu berubah malah jauh lbh baek dr apa yg kita fikirkan....sy yakin sy akan berubah...beri sy masa..

*ako sedang belajar mengawal emosiku sendiri...*

kata2 tu 1 doakan..


Thursday, August 9, 2012

DEDIKASI KPD HATI

SALAM

hye hati...ako ada benda nk tegur sket kat ko ni...tp ko jgn terasa hati plak ek...

ok mcm ni..boleh tak kalo ko jadi cam dulu..maksud ako ko terkinja2 cam dulu..ako lbh rela lah tgk ko terkinja2 dr ko asek nk menangis meratap bagai ni..bosan dowh..ako sgt menccii tgk keadaan ko skrg  ni..seyezly ako tak suka lgsg OKAY!!!...so plizlah...ako bosan lah asek nk layan kerenah ko je..ko ingt ako tak de keje laen ke asek nk ngadap ko je...byk siot keje ako laei nk kena wat..ni semua tergendala sbb ko..


hati, ako bkn apa...ako tak nk ko terus terusan mcm ni..nnti ko sakit sapa yg susah..AKO jugak yg susah...dah jadi 1 hal laei nk kena jaga ko kat spital bagai...ko ni degil sgtlah hati..jgn pentingkan diri sendiri rr...jagalah sket perasaan org sekeliling gak..dorng pon byk hal laen lah nk kena fikir...pasal ko je..semua SISTEM dlm bdn tergendala tau..dr ujung rambut yg tak seberapa sgt sampailahhh ke kulit terakhir  hujung tapak kaki tu...ko ni tak de perasaan ke apa?letihh siott..ako bkn nk bebel apa pon..kalo ko jer yg mcm tu tak pe lah jugak..ni tak..ko tarik n libatkan semua skali..mana ako tak hannggiinnnn je ngn ko...ngan ako2 skali ko petik..adddeeessss....

ako tau lah ko tgh sedih tp jgnlah sampai keje ko pon ko abaikan...kalo tak de keje ko nk bg pewot ko mkn apa plak..ada ko pikiaq tak?nak kata budak kecik dah besar panjang..akil baligh sudah..tp....adoiyaiii...


ni mmg ako nk luahkan  perasaan ako lak kat ko..asek ko jer kan...nahh amekkk kaawww!!!ni bkn ako je tau..seluruh anggota sekalian badan dah wat meeting ngn ako tempoh ari..tu pasal ako kena gak bgtau kat ko...dorang dah memekak2 kat cuping tinge ako ni....harap2 ko akan amek tindakan yg sewajarnya yekkk...fikir waras beb walaupon ako tau ko sememangnya waras laei...hehehe....ako ngn anggota2 laen sygkan ko beb...so pliz dont waste too much time on that..ok...ako tau kau 'sakit' skrg...jgn lupa mkn 'obat'..tu jer pesanan ako kat ko..ako harap ko faham kan maksud ako...ako sygkan ko hati...syg sgt2...jaga diri baek2...


*tuhan, tolong jagakan hati...ako sygkan hati...hanya KAU saja yg mampu jaga hati..* =(

akolah..cer teka sapa ako...aheksss