Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, March 27, 2013

hope n give up!!!

Assalamualaikum wbt

salam sejahtera..amboii paginye wa update blog
hehehee
ok saje jer

orait...cete ri ni pasai pa??
tgk tajuk macam gempakkk je kannn
tp tak de lah gempak mana pon

ntah2 tak de kena mengena pon dgn tajuk di atas..hahahaha!!!

apa yg wa nk share sket

kalo bole jangan berharap pada org sgt
cuba wat sendiri
kalo betul2 tak leh gakkk
baru pikir yg laen
pape pon kita JANGAN BERHENTI BERHARAP pada yg ESA
YUP....yg tu jangan sesekali berhenti okay
kalo ngn manusia sejagat its ok..aheks

byk harapan yg kita taburkan pada apa jenis pon
tapi tak bermakna kita wajib laksanakannya sekiranya tiada kemampuan
cuba bertenang seketika
muhasabah diri
jgn cepat melatah

Yup!!.dulu wa mmg cepat mengelabah
cepat melenting
tp hari berganti hari
bulan berbalas bulan..
wa semakin mengenal erti kehidupan sebenar
mungkin ada yg tak kan percaya
pada mereka yg mmg dah masak dgn perangai wa
kompom kata...'elehhhh poyo jer tu'
hahhahaa!!!
tp wa tak salah kan depa pon
meke ada hak tu berkata apa saja

manusia tetap manusia
ada macam2 peel
dan smuanya 'laen mcm' peelnye...

kalo ari ni dia kata dia dah berubah..
sok lusa blom tentu boleh menten dgn perubahan tu..

it takes time
apa pon jgn berharap sgt..
yg penting diri sendiri kena ada keyakinan
jgn putus asa
tak salah kalo kita truskan usaha tuk berubah,kan.. =)

jangan berharap pada sesuatu yg tak pasti
sbb ia akan menyakitkan bila kebenaran terbongkar

wa belajor sesuatu
jangan berharap sangat dan jangan berputus asa
kehidupan harus diteruskan
bukan untuk ditangisi

dont lose hope
we never know wat 2morrow will bring to us

any1 can give up easily
its the easiest thing in the world to do
but to hold it together when everyone else would understand if u fell apart
tats the true strength..erkkkkk

learn to be independent
becoz we simply cant rely on anyone than other

kadang2 nk 'move on' sgt2 lah payah
tp bila dah gagah melangkah
pastinya kita rasa bangga dgn diri kita sendiri
kerana kita mampu tuk melakukannya
walaupon keadaaan masih 'sakit'


belajor menghormati org laen
jgn pentingkan diri sendiri
cuba bertenang dlm perbualan
jgn mengikut perasaan semata mata
jauhkan amarah yg tak semena mena
dekatkan diri dgn perkara yg positif

wa ckp tuk diri wa sendiri
teladan yg terbaek adalah dari diri sendiri



tahun ni maybe tahun yg terbaek tuk wa memulakan kehidupan yg baru
yes!!! i wanna restart my life
my new life will begin this year..
get a life!!!

the truth may hurt for a little while
but a lie hurts forever

pape pon....jangan berdendam!!!


till then
jumpa laei yekk

masa keje wa dah stat
nnti kata makan gaji buta lak
ahekssss..
chalowwww

@eppY 2getHer@



Saturday, March 23, 2013

setahun berlalu pergi

hye
lama tak update
berabuk lak blog ako ni
huhuhuu

ok
pe nk share kali ni
ermmm pape je yg terlintas di otak lah kan
tu dah semestinye...

setahun dah berlalu beb
mcm2 dah ako cuba menyakinkan diri ini
namun ako masih gagal jua

kenapa?
ako masih laei terus terusan sebegini
bukankah ako juga yg minta??
tp kenapa ako semcm tak leh trima pulakkk??

apakah ini jalan takdirku?
apakah ini yg harus ako laluinya sendirian?
apakah yg harus ku lakukan laei untuk menyakinkan diri ini?

ako pernah berjanji
tapi adakah harus ako truskan janji ako??
apa yg akan ako dapat jika ako masih ditakuk lama??
apakah harus ako menangih janji yg sememangnya tak akn ditunaikan??
harus ke ako berkelakuan sedemikain rupa???
sedangkannnn........................ok forget it.

owh yeee..
mungkin itu duluuu..
sambil menyanyikan lagu terbaru Amy MAstura...(tapi itu dulu)
antara bait2 lagu itu :

ya dulu aku katakan cinta
ya dulu aku katakan sayang
ya dulu aku katakan rindu
padamu selalu hanya padamu

ya dulu aku rajin merayu
ya dulu tak berhenti berjanji
ya dulu aku tak pernah ingkar
untukmu selalu hanya untukmu

    ~~tapi itu dulu~~ saat aku kejar kejar dirimu~~ bermimpi kau bisa saja denganku~~ sayang dulu kau acuhkan cintaku~~ SAYANG ITU DULU~~

ohh meeeennnnn
ako kena bangkit segera
bukan untuk sesapa laei
tp untuk diri ako sendiri
ako bertuankan diri ako
ako ada DIA

kenangan...
nyah ko dari minda ako
ako tak perlukan kenangan sebegitu untuk bangkit
ako hanya perlukan diri ako tuk lupakan sgalanya
sgalanya yg telah berlaku selama sethn ini

tp siapa ako nk hilangkan kenangan tersebut
sedangkan ako tau
bukan senang nk padamkan kenangan
kenangan tetap kenangan
tak akan mungkin akan dpt dihapuskan

harapan hatiku ingin hidup bahagia
namun ako hanya merancang
yg menetukan hanya DIA shj

harapan untuk kekalan hanya tinggal kenangan

perpisahan sgt menyakitkan
apa ntah laei jika ada perjanjian telah terukir
namun yg pasti
hidup jgn sesekali menyesali apa yg telah berlaku
inilah sudahnye setiap pertemuan
ada pengakhiran
pasrahhhhh

what's done is done
what's gone is gone
keep moving forward


sekian.......

peace!!!!

@eppY 2getHer@


Thursday, March 14, 2013

dari Muka Buka

Assalamualaikum wbt

hye uolssss

just nk share something from 'muka buku'.....


saya ada gunting, gunting tu saya guna untuk mengunting , pernah juga terkena gunting tu tapi tak sakit pun , gunting tu dah berkarat so saya simpan die dalam laci . 


macam awak juga saya ada awak , saya sayang awak selalu nak bersama awak. kadangkala terkena juga sebab awak.tapi tak pe saya masih sayang kan awak . 


♥ gunting tu dalam laci , awak sentiasa dalam hati ♥

'' jangan bermimpi mencipta KEBAHAGIAAN, jika tidak mampu MEMUPUK SABAR melalui KEKECEWAAN ''

" sy tdk mampu nak janjikan bulan dan bintang mcm yuna, tapi sy teringin sgt nak jadi bulan dan bintang sepanjang hayat sy dalam hidup awak "

" pasti akan terjadinya PERPISAHAN, jika tiada KESETIAAN dan KEPERCAYAAN terhadap pasangan dalam sesebuah perhubungan "

~~~end~~



@ePPY 2getHer@




Sunday, March 3, 2013

besday time

Assalamualaikum

salam 1 mesia uols...

eppy besday to MEEE
eppy besday to MEEE
eppy besday to MEEEEEEEEE
eppy besday to MEEEE...

hahahhaaa...

ok...awat ako eppyyy sgt..
bukan sbb apa pon
saje je nak eppy2..
tak salah kot...
hehhehee

pape pon ako nk ucap kan berjuta jutaaaaa time kasih yg ingt besday ako
dan yg 'selebret' besday ako..
ako tak tau nk kata apa laei lahh...
yg pasti ako eppy sgt sbb yg last2 tu ako rasa 'tacink' sgt
hehhehee..
apa sbb??
biarlah jadi rahsia dlm kamus hidup ako..
chewaaahhhh

1st cake tu dr dak2 opis... 2nd cake tu dr some1..hihihi n the last cake tu dr dak2 opis lama...
tq soooo muchhh dear all...

pssttt.....yg tgh tu wat ako eppy sgt..hahahhahaa...

jumpa laen entry..daaaaa

@ePPy2geTHEr@