Animated Superman Logo

kebabow


Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, July 28, 2010

...rindu...

ermmm...
rindu ler..apa leh wat..kena ler tahan kan...lama nyer tak jumpa...bila ler gamaknye dpt jumpa ngan si dia..windu yg amat sgt2 ni...hampir setiap mlm mesti nak tgk pic dia dulu bila nak tido..maklom ler..dah berjauhan ni kan..so pic jer yg ada tuk mengubati kerinduan yg amat2 sgt ler nie...hati plak rasa sayu sgt..pilu..sedih..terasa sunyi...kosong jiwa...hilang arah ...ermmm...perasaan tak dpt dikawal laei..tp apakan daya..kena ler tahan sabar...waaaaa......nak nangis rasanye bila keadaan macam ni terjadi..tak sanggup bila berjauhan..huhuhuhu..


tu ler cete yg biasa kita dgr bila kita rindukan kan seseorg..rasanye korang pon pernah rasa macam ni kan..jgn tipu ler kalo korang cakap tak...even ngan family pon mesti ada rasa macam tu kan walaupon tak byk..tp still ada kan..hehehhee..


biasaler tu kan..adat resam jadi manusia mmg ler macam nie....tp pada ako..tak salah kalo kita ada perasaan macam ni..its normal ler beb..ako pon penah rasa gak...oppssss....hehehhehe


pd manusia yg ako amat rindukan tu..sila ler hubungi ako dgn kadar segera ekk...tak tahan ler windu macam ni...lama giler ni..waaaaaaaaaaaaaaaa.....ku merinduimu ler dear.........=(


tak nak taip laei ler..tetb rasa rindu yg amat plak ni...ishhhkk...malu ler plak...hahahhahaha....sajer jer..ok ler..chow..muaaahhh


*_*..eppY 2gether....