Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, May 17, 2012

luahan hatiku


~~sekali cinta selamanya akan terpahat dlm hatiku ini..sekali syg akan kekal selamanya dlm diriku..aku tidak sesekali akan membencimu kerana kebencian itu tiada pada ku..mungkin kebencian mu terhadap ku telah pun wujud...namun aku tiada hak untuk menghalangnya...~~

~~diriku ada dirimu...mana mungkin dapat ku melupakan dirimu...sungguh, aku tidak mampu...seluruh jiwaku hanya untukmu...aku ingin benar melihat dirimu tp aku tak sekuat yg kau sangkakan..aku sgt lemah selepas perpisahan ini...setiap hariku tidak nampak lagi keceriaan..jika ada hanyalah untuk menutupi segala perasaan yg telah bersarang dalam diri ini....~~

~~dikau tidak akan mengerti perasaan ini...aku tidak akan pernah menyalahkan dirimu lagi..mungkin ini telah tersurat untuk kita berdua..namun aku percaya pada diri ini bahawa suatu hari nanti dirimu akan kembali kepada ku....aku setia menanti akan kepulangan cinta dari mu yg telah kau bawa pergi bersamamu...aku tidak akan berhenti berharap semoga dirimu kembali kepadaku..~~

salam chenta dariku untukmu sayang...