Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, March 14, 2013

dari Muka Buka

Assalamualaikum wbt

hye uolssss

just nk share something from 'muka buku'.....


saya ada gunting, gunting tu saya guna untuk mengunting , pernah juga terkena gunting tu tapi tak sakit pun , gunting tu dah berkarat so saya simpan die dalam laci . 


macam awak juga saya ada awak , saya sayang awak selalu nak bersama awak. kadangkala terkena juga sebab awak.tapi tak pe saya masih sayang kan awak . 


♥ gunting tu dalam laci , awak sentiasa dalam hati ♥

'' jangan bermimpi mencipta KEBAHAGIAAN, jika tidak mampu MEMUPUK SABAR melalui KEKECEWAAN ''

" sy tdk mampu nak janjikan bulan dan bintang mcm yuna, tapi sy teringin sgt nak jadi bulan dan bintang sepanjang hayat sy dalam hidup awak "

" pasti akan terjadinya PERPISAHAN, jika tiada KESETIAAN dan KEPERCAYAAN terhadap pasangan dalam sesebuah perhubungan "

~~~end~~



@ePPY 2getHer@




1 comment:

Unknown said...

soooooooooooooooo sweetttt....