Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, November 11, 2012

JEANS??


salam

hye uolsss
jeans??
ok tak de pape pon
saje je nk wat gempaq
tiba2 rasa nak updet pasal jeans ni

ok cete nye bermula seperti ini...

aku sbgai sehelai jeans
aku ramai kawan
dr jenis denim sampai lah yg dah lusuh bagai
ada skinny jeans, stret jeans, baggy jeans
ada yg panjang ada yg pendek
tu semua geng2 aku lah
tp aku ni jenis jeans 'katek' je
hahahhaa
tak pe lah janji aku masih dlm kategori jeans
tui tak??hehehhee

suatu hari yg indah (indah kot)
aku di pakai oleh bos aku
dia bawa aku p jalan2
aku sgt teruja sbb bos aku bw aku p 'berjimba'
sapa yg tak suka berjimba ramba ni kan

tp tiba2 aku rasa sedih sgt2
nape aku tertiba je nak sedih bagai ni kan
huhuhu...
sbb bos aku tinggalkan aku
dia pergi mana ntah aku pon tak tau
ermmmm sgt sedih
dia tinggalkan aku di sebuah rumah yg ada penghuninya
apa motif disebalik peninggalan aku di sana pon aku kurang pasti..huhuhu
dan sehingga kini aku masih laei 'tergantung' di sana

psstt ako rasa aku tau apa motif bos aku tu..
gedikksss tul rr..

persolan yg bermain2 diminda aku
kenapa aku berada di sini????

*aku di sini bermaksud jeans tersebut yek kwn2

ok cete sal jeans dah tamat wat masa ni
next time ako cete benda laen plak yekk
cete sal aku sbgai iphone ke..
or aku sehelai baju T yg ada lambang S ke yek...
hehehehe

skrang ni otak tgh blank..
asek pikir nk p vacation je
kan besh kalo ako ada biz besar2an
duwet lak berlambak2
n then leh g bercuti ke mana je ako nak p
huhuhuhu
mimpi yg indah sgt..hahahaha

oklahh
nk out..tido laei besh kan kan kan..

@ eppY 2getHer @

No comments: