Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 29, 2012

ndak ada tajuk


Ya Allah,
andai perasaan kasih dan cintaku ini tidak bermakna laei, maka engkau lenyapkanlah ia dari dalam diriku.. kerna ku tidak lagi terdaya melayari hari-hari yg berlalu tanpa merinduinya

dia cintaku..aku menyintainya sampai bila2..biarpun aku dan dia tidak akan bersama..biarpun dia sudah lenyapkan perasaan itu kpdku...

pasti akan kecapi manisnya nanti selepas pahit kekecewaan...dan pasti akan tiba bahagia selepas air mata yg lara..

hari demi hari
seolah-olah  hilang satu jiwa..hilang satu semangat untuk melangkah kehadapan....masih lagi mencari-cari dimana galang gantinya

impian yg dulu ingin bersama kini lenyap dek keegoaan sendiri...

masih teringat dan rindu saat bersama..hilai tawamu cukup membuat hatiku gembira yg teramat..

masih lagi ampuh dan kering satu hati..yg dirasakan hati telah mati..yg dirasakan hati itu tiada lagi rasa

walau kadang hati terluka, terguris dalam yg amat pedih...meratap sayu diam-diam, walau kadang-kadang lagakku disalah erti...namun untuk mengalah bukan caraku... mencari berakhirnya penantian dunia....

walau kita tidak bersama...namun rinduku masih bertemankan akan sunyi dan sepi..mencari haluan seolah-olah ada kamu disisi..namun semuanya hampa..masih lagi kosong...

aku menangis dlm diam
bila terkenang kasih yg berlalu pergi...tiada siapa yg peduli...
aku sendiri
sendirian dalam sepi
sunyi yg panjang memaksa aku trus lemah longlai
kekadang aku terfikir
sampai kapan harus aku begini???
tiada jawapan...diam seribu bahasa

aku tak sempurna..aku hanya manusia biasa yg sentiasa membuat kesilapan..namun aku cuba tuk perbaiki kesilapan itu walau sesukar mana pon caranya.....



@eppY 2getHer@