Animated Superman Logo

kebabow


Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Lonely Me

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Monday, January 3, 2011

...2011..('',)

.......
eppy new year uols....
harap thn baru ni ada 'keajaiban' yg berlaku....
2010 dlm kenangan...lipatan sejarah wat ako..esp 20.10.2010
2011 thn harapan dan 'keajaiban' bg ku..
moga apa yg terjadi pada thn lepas tdk akan berlaku laei pd thn nie
dan harapan pada thn lalu yg masih tdk tercapai akan terlaksana jua pd thn ni..
mudah-mudahan....amin
apa impianku pd thn nie?
ermmmm.........BYK....
salah satunye...impian untuk bersama dgn org yg ako sygi sgt2
ako berharap thn nie akan tercapai tuk bersamanya...
owhhh ye...ako harap thn ni tiada 'kesedihan' dlm hidupku..
if tat still happen....ako redha dgn ketentuanNYA..

pape pon..pada mereka yg sentiasa bergembira bersamaku..
ako ucapkan jutaan trima kasih kerana sudi memberi peluang untukku bersama kalian..
pada yg kecewa dgn ako...ako mohon maaf..
bukan niat ako untuk membuat kalian bersedih..
mungkin itu yg terbaek untuk kita semua...
pada yg marah sambil mengetap bibir pon ako nk mntak maaf ekk
bukan sengaja ako nak wat camtu..terpakse...hehehee

 ni ada lirik lagu ako nk post kat cni wpon ako harap thn ni ' no more sad2'..hehehe...
terima ajee lahh...blog ako..ako punya suka ler kan..hahahha!!!!

Lirik Lagu Hijau Daun Suara (Ku Berharap)



di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu


bila esok hari datang lagi
ku coba tuk hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu


bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

suara dengarkanlah aku...............

SELAMAT TAHUN BARU...2011...
alhamdulillah..meningkat laei angka ako thn nie...
hehehehhehe!!!

*-*...we always be EppY 2GetheR....

No comments: